Hejsa...
Jeg er gravid for anden gang... Jeg startede med en styrtblødning da jeg var 12+5 og alt så fint ud derinde til scanningen jeg fik samme aften blødningen var startet...
Det stoppede ikke... Og ringede til lægen op til flere gange, fordi jeg var så bekymret og bange.. Lægen sagde så længe jeg ikke havde smerter, eller at styrtblødte dagen lang, var der ikke noget at bekymre sig om...
Ja det er nemt sagt... Men vil hele tiden være bekymret.. Jeg ringede igen og igen, og til sidst tog de mig ind og mærke og kiggede i understellet, og derefter sendte mig til en scanning mere, for at se om man kunne se hvor det blødte fra.. På scanningerne har de ikke kunne se hvor blødningerne kom fra... De fleste som kiggede på mig, sagde at det var sarte slimhinder jeg havde..
Jeg blødte i lidt og en måned... Pludselig stoppede det og har ikke set noget til det siden... Jeg er nu 25+5 idag og har en meget aktiv baby...
Hvordan har du det? Har du nogen former for smerter? Bløder det mest om morgen eller hen over dagen?
Har du prøvet at ringe og snakke med lægen og sige hvordan du har det, og at du gerne vil kigges på?
Det er bestemt ikke nemt og gå med blødninger, for man er bekymret uanset hvad læger og andre siger...
Masser af
til dig...
Anmeld