Stopper det aldrig.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

MorTil2<3

Hej tøser.

Jer der har blødt gennem graviditeten.. hvornår stopper det?

Jeg fik en styrtblødning i uge 12 (baby havde det godt heldigvis) nu har jeg så småblødt + brunt halløj siden, og jeg er i 17 uge nu og er såååååå træt af det.. så vil bare høre om der er nogen der har blødt så længe eller længere?

håber virkelig ikke det kan blive ved en hel graviditet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

katja26

LykkeligMoar skriver:

Hej tøser.

Jer der har blødt gennem graviditeten.. hvornår stopper det?

Jeg fik en styrtblødning i uge 12 (baby havde det godt heldigvis) nu har jeg så småblødt + brunt halløj siden, og jeg er i 17 uge nu og er såååååå træt af det.. så vil bare høre om der er nogen der har blødt så længe eller længere?

håber virkelig ikke det kan blive ved en hel graviditet...

jeg blødte i lidt over en måned det skiftedes til at styrtbløde og små bløde men baby havde det fint og jeg 14 uger henne nu og har ikk blødt i 3 uger nu det kan sagtens blive ved gennem hele graviditeten var hva de sagde til mig

Anmeld

11. juni 2011

Mira0911

Hejsa... 

Jeg er gravid for anden gang... Jeg startede med en styrtblødning da jeg var 12+5 og alt så fint ud derinde til scanningen jeg fik samme aften blødningen var startet... 

Det stoppede ikke... Og ringede til lægen op til flere gange, fordi jeg var så bekymret og bange.. Lægen sagde så længe jeg ikke havde smerter, eller at styrtblødte dagen lang, var der ikke noget at bekymre sig om... 

Ja det er nemt sagt... Men vil hele tiden være bekymret.. Jeg ringede igen og igen, og til sidst tog de mig ind og mærke og kiggede i understellet, og derefter sendte mig til en scanning mere, for at se om man kunne se hvor det blødte fra.. På scanningerne har de ikke kunne se hvor blødningerne kom fra... De fleste som kiggede på mig, sagde at det var sarte slimhinder jeg havde.. 

Jeg blødte i lidt og en måned... Pludselig stoppede det og har ikke set noget til det siden... Jeg er nu 25+5 idag og har en meget aktiv baby... 

Hvordan har du det? Har du nogen former for smerter? Bløder det mest om morgen eller hen over dagen? 

Har du prøvet at ringe og snakke med lægen og sige hvordan du har det, og at du gerne vil kigges på? 

Det er bestemt ikke nemt og gå med blødninger, for man er bekymret uanset hvad læger og andre siger... 

Masser af til dig... 

Anmeld

13. juni 2011

MorTil2<3

katja26 skriver:

jeg blødte i lidt over en måned det skiftedes til at styrtbløde og små bløde men baby havde det fint og jeg 14 uger henne nu og har ikk blødt i 3 uger nu det kan sagtens blive ved gennem hele graviditeten var hva de sagde til mig

okay, mit er stoppet lidt nu så  for det bliver væk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.