Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Syntes det kunne ligne en lille pige ved navn Isabella.. ... du har hende jo osse i din profil. Ud fra dit sidste billede, som ikke ser helt nyt ud..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
en pige
VNB skriver: hahaha er jeg er aaalt for nysgerrig til sådan noget gætteri... så kom til at lure din profil af og kan jo så se at du har fået en lækker lille pige Men synes faktisk umiddelbart det ligner en drenge mave og så blir jeg nødt til at spørge om det er en kartoffel du holder i din hånd på profil billedet??? hvis ja så er det da mega sjovt at den har form som et hjerte
hahaha er jeg er aaalt for nysgerrig til sådan noget gætteri... så kom til at lure din profil af og kan jo så se at du har fået en lækker lille pige
Men synes faktisk umiddelbart det ligner en drenge mave
og så blir jeg nødt til at spørge om det er en kartoffel du holder i din hånd på profil billedet??? hvis ja så er det da mega sjovt at den har form som et hjerte
ja det er en katoffel det var en jeg fandt da jeg arb. som elev i frugt og grønt i kvickly.
hehe det ok hvis du kigger, jeg synes også det føltes som en dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128