Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange uger er det man må holde ferie med sit barn i sommerferien?
Har hørt man må holde to ugers sommerferie.
Er det rigtig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet Nu er jeg selv pædagog og mener, at alle børn ihvertfald SKAL have tre sammenhængende uger i sommerferien.
Hvis det er skolebørn har jeg ingen erfaring.
dorthemus skriver: Er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet Nu er jeg selv pædagog og mener, at alle børn ihvertfald SKAL have tre sammenhængende uger i sommerferien. Hvis det er skolebørn har jeg ingen erfaring.
Nej det er hvis jeg nu skal på ferie i 14 dage, om man så må det ? Når jeg ikke længere er sammen medfaren
Jeg forstår ikke helt spørgsmålet. Det bestemmer du vel selv.
Hvis det er fordi faren også skal have barnet i nogle uger, så har I vel en aftale om hvilke uger det er?
Nessie skriver: Jeg forstår ikke helt spørgsmålet. Det bestemmer du vel selv. Hvis det er fordi faren også skal have barnet i nogle uger, så har I vel en aftale om hvilke uger det er?
mit barn er ikk så gammelt, og kan ikk undvære mig et døgn endnu... Da jeg stadig ammer...
Anonym skriver: mit barn er ikk så gammelt, og kan ikk undvære mig et døgn endnu... Da jeg stadig ammer...
Jamen, så kan jeg da ikke se nogen grund til at du ikke skulle kunne tage på ferie med barnet. Med mindre faren sætter sig imod det, men jeg går ud fra at I har fået lavet nogle regler / aftaler omkring barnet
Nessie skriver: Jamen, så kan jeg da ikke se nogen grund til at du ikke skulle kunne tage på ferie med barnet. Med mindre faren sætter sig imod det, men jeg går ud fra at I har fået lavet nogle regler / aftaler omkring barnet
ja vi har så..Men nu har jeg talt med amtet.. Jeg kan godt tillade mig at tage på ferie, når det er det eneste ferie jeg skal i år...
chael skriver: Men det er jo altså langt fra alle, der kan holde 3 ugers sammenhængende ferie. Så jeg bliver faktisk lidt stødt af den kommentar!!!*Camilla 24+1
Men det er jo altså langt fra alle, der kan holde 3 ugers sammenhængende ferie. Så jeg bliver faktisk lidt stødt af den kommentar!!!*Camilla 24+1
Det er jeg da ked af du gør SElvfølgelig kan der være undtagelser, men det er nu ment som, at alle - ikke bare voksne - har brug for sammenhængende ferie for at komme ned i gear og lade op.
dorthemus skriver: Det er jeg da ked af du gør SElvfølgelig kan der være undtagelser, men det er nu ment som, at alle - ikke bare voksne - har brug for sammenhængende ferie for at komme ned i gear og lade op.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128