3D scanning i år 04???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2008

mette moren

3 gangs mor skriver:

Ja for søren da ,, Det er det hele værd ... Det er da et helt vildt minde at få ..

ja har hørt at det næsten skulle være som at se barnet når det lige er blevet født glæder mig til at se om det så er en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2008

Mca<3

mette moren skriver:

ja har hørt at det næsten skulle være som at se barnet når det lige er blevet født glæder mig til at se om det så er en pige

Jeg har et 3 d billede af vores søn som jeg fik da jeg var til hjerte scanning for 14 dage siden på rigshospitalet Øj hvor er han sød ,,, har fået et helt andet forhold min ham efter jeg har set ham sådan ,,,, glæder mig helt vildt , hvor langt er du henne ????

Anmeld

27. november 2008

mette moren

Jeg har et 3 d billede af vores søn som jeg fik da jeg var til hjerte scanning for 14 dage siden på rigshospitalet Øj hvor er han sød ,,, har fået et helt andet forhold min ham efter jeg har set ham sådan ,,,, glæder mig helt vildt , hvor langt er du henne ????

jeg er 26uger henne, har termin den 2/3. hva med dig??

Anmeld

27. november 2008

Mca<3

mette moren skriver:

jeg er 26uger henne, har termin den 2/3. hva med dig??

Jeg er 22 uger henne og har termin den 26 marts ,,,, kan næsten ikke vente

Anmeld

27. november 2008

mette moren

3 gangs mor skriver:

Jeg er 22 uger henne og har termin den 26 marts ,,,, kan næsten ikke vente

nej det kan jeg altså heller ikk der må godt bare blive marts jamie glæder sig også meget til at blive storebror!! det snaker han meget om

Anmeld

27. november 2008

Mca<3

mette moren skriver:

nej det kan jeg altså heller ikk der må godt bare blive marts jamie glæder sig også meget til at blive storebror!! det snaker han meget om

Det kan jeg godt forstå han gør ,, min søn glæder sig også meget , min datter har vist lidt blandede fø'lelser omkring det Men også sjovt at være teenager og så skal til at være store søster Men dejligt med så store børn ,, de vil nok gerne hjælpe når han bliver født ...

Anmeld

27. november 2008

mette moren

Det kan jeg godt forstå han gør ,, min søn glæder sig også meget , min datter har vist lidt blandede fø'lelser omkring det Men også sjovt at være teenager og så skal til at være store søster Men dejligt med så store børn ,, de vil nok gerne hjælpe når han bliver født ...

er sikker på hun bliver glad når bette mand først er kommet det er ikk altid nemt at være teenager! jamie er helt vild lille søster må faktisk godt få hele hans værelse.. he he..

Anmeld

27. november 2008

Mca<3

mette moren skriver:

er sikker på hun bliver glad når bette mand først er kommet det er ikk altid nemt at være teenager! jamie er helt vild lille søster må faktisk godt få hele hans værelse.. he he..

Nårh hvor sødt Sådan er det bestemt ikke her ,, der er ikke nogle der frivilligt ville forlade sit værelse ,, he he

Anmeld

27. november 2008

mette moren

3 gangs mor skriver:

Nårh hvor sødt Sådan er det bestemt ikke her ,, der er ikke nogle der frivilligt ville forlade sit værelse ,, he he

det kommer også her!! det er jeg sikker på, han ved jo ikk helt hvad en lille ny er han er 4år

Anmeld

27. november 2008

Mca<3

mette moren skriver:

det kommer også her!! det er jeg sikker på, han ved jo ikk helt hvad en lille ny er han er 4år

Ha nej det er det ,, han er ikke klar over hvor meget tid lille søs kommer til at tage Mange spørges om de ikke kan komme op i maven igen når først de er kommet ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.