Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
specielt når de sidder på ens ben, og ens hund, som ELSKER dem, ligger lige ved siden af en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg HADER myg . Bliver stukket hele tiden. SUK!
Jeg hader fluer og bor nabo til en minkfarm og en grisefarm. LORT
Mut skriver: Jeg HADER myg . Bliver stukket hele tiden. SUK!
så kan jeg rede dig, du skal bruge biotherms body lotion, den HADER de :-)
min lillebror er det vildeste offer, men bliver han smurt ind i det, holder de sig væk :-)
Mi skriver: Jeg hader fluer og bor nabo til en minkfarm og en grisefarm. LORT
jeg bor sammen med en grisefarm haha. det skulle man ihvert fald tro med den mand jeg har, han prutter!
Vi bor på landet, er dog ikke plaget af fluerne endnu... Vi også kun en vej væk fra 2 gårde... Så de kommer nok pludseligt...
Gud hvor er de trælse... Især når man sover...
anetteb skriver: så kan jeg rede dig, du skal bruge biotherms body lotion, den HADER de :-) min lillebror er det vildeste offer, men bliver han smurt ind i det, holder de sig væk :-)
Wauw det må jeg prøve . Tak for rådet. Er nemlig også et stort offer for dem
hmmm er det mon fordi den er citrus agtig?? jeg vil i alt fald informere min kæreste om dette:0)
og jeg melder mig også under fanen som flue hader!!! De er for klamme!
FU*K jeg hader VIRKELIG også fluer!!! Og herhjemme er de total sexgale.. De knalder OVER ALT... også på mig!!!! Og så bedst, når man tror man har slået dem alle ihjel, så næste dag er der lige 10 mere!!!! Åååååh.. Død og pine! de er forfærdelige! Og man vifter dem væk, og så bliver de endnu vildere ... Og irriterer én ENDNU mere ...
Jeg kunne blive ved
og så kaster de op på ens mad og æder det igen.. oohh my
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128