Hej
Jeg håber i kan hjælpe mig, jeg har indenfor 2 måneder været til tandlæge 5 gange...
1 gang for undersøgelse hvor han siger jeg har et hul, 2 gang for at få lavet hullet, 3 gang for at få tanden slebet ned da han påstod den var for høj og det var derfor jeg konstant havde ondt i den, 4 gang for at få at vide der var en frakturering i tanden og den skulle laves om, 5 gang for at få lavet tanden IGEN, for derefter og få af vide han nok er nød til og hive den ud hvis der bliver mere da der ikke er meget tand tilbage.
Min tandlæge har hele tiden sagt jeg må have bidt i en sten, jeg tror mere det er ham der ikke har lavet det ordentligt, men ligemeget hvad siger han nu det koster 20.000 kr at få en ny tand.
Jeg har skrevet til tandlæge ankenævnet i mandags - har intet hørt, jeg har tandlægeforsikring ved mit forsikringsselskab.
Så hvad gør jeg nu? Den er begyndt og gøre ondt igen og nu magter jeg det bare SLET IKKE mere.
Skal jeg få min tandlæge til og skrive jeg har bidt i en sten så jeg kan bruge forsikringen, han blir jo ved med og sige det er det der er sket?
Skal jeg vente på tandlæge ankenævnet og i så fald hvor lang tid tager det?
Skal jeg tage til en anden tandlæge og få dem til og kigge om det er fordi han har lavet det forkert?
Hjælp mig venligst, orker ikke mere tandpine...

Anmeld