Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev min skønne dreng 1 år, 1 ÅR!!
Kan slet ikke forstå at tiden er gået så hurtigt, nu har jeg ingen baby længere, men derimod en skøn tumling!
Men hold da op hvor har vi haft en skøn dag, og er sikker på at han har hygget sig rigtig meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med ham.. Det ser ud til det har været en dejlig dag..
sandratobias skriver: Tillykke med ham.. Det ser ud til det har været en dejlig dag..
Det har det helt bestemt!
Den forsvandt godt nok hurtigt
Stort tillykke med ham! Helt vildt når ens lille pus pludselig er et helt år....
Og hvor er han bare skøn, især det billede i badet
Loa skriver: Stort tillykke med ham! Helt vildt når ens lille pus pludselig er et helt år.... Og hvor er han bare skøn, især det billede i badet
Ja, det er helt vildt, husker det som var det igår jeg fandt ud af jeg ventede ham
Tillykke med den allerførste fødselsdag
Det ser ud til at I alle havde en dejlig dag
Nessie skriver: Tillykke med den allerførste fødselsdag Det ser ud til at I alle havde en dejlig dag
Mange tak, det havde vi
Sofia24 skriver: Tillykke med 1 års fødselsdagen Det ser rigtig hyggeligt ud ! Hvad fik han i gave? Mangler lidt inspiration nemlig, men et er helt sikkert, det skal ku larme/lyse/blinke/spille/hoppe/trille osv osv
Tillykke med 1 års fødselsdagen Det ser rigtig hyggeligt ud ! Hvad fik han i gave? Mangler lidt inspiration nemlig, men et er helt sikkert, det skal ku larme/lyse/blinke/spille/hoppe/trille osv osv
Havde ønsket mig mest sommertøj og gavekort, så det var stortset det han fik, ellers fik han en larve, når man trykker den ned på midten kører den derud af, det synes han er sjovt ellers fik han nogle biler og en sparegris med lynet macqueen.
Vi er ikke færdige med at holde fødselsdag for ham, så ved ikke hvad han mere får
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128