Glad og lettet :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Wimmie

Så var jeg endelig til nakkefoldsscanning i dag, og det var en dejlig oplevelse. Vi ligger meget lav i risiko for Down's Syndrom; 1:13.000 så det var jo en fantastisk besked.

Derudover så den lille rigtig fin og flot ud med diverse organer og lemmer - og hold da op hvor var den aktiv - den sprællede og flagrede med arme og ben, og vi så den også ligge og drikke fostervand

Meget mærkeligt at tænke på at det var mig der for bare 5 år siden i hvert fald aldrig skulle have børn - og stadig for 1 år siden tvivlede meget... Men det er nu alligevel pludselig noget andet når man ser den lille i maven og at den rent faktisk ligner en baby

Håber I andre har haft en lige så god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Mira0911

Hvor er det dejligt at høre..   Det er så fantastisk at se sin lille baby ligge derinde og sprælle rundt... 

Anmeld

9. juni 2011

ønskebørn74

Wimmie skriver:

Så var jeg endelig til nakkefoldsscanning i dag, og det var en dejlig oplevelse. Vi ligger meget lav i risiko for Down's Syndrom; 1:13.000 så det var jo en fantastisk besked.

Derudover så den lille rigtig fin og flot ud med diverse organer og lemmer - og hold da op hvor var den aktiv - den sprællede og flagrede med arme og ben, og vi så den også ligge og drikke fostervand

Meget mærkeligt at tænke på at det var mig der for bare 5 år siden i hvert fald aldrig skulle have børn - og stadig for 1 år siden tvivlede meget... Men det er nu alligevel pludselig noget andet når man ser den lille i maven og at den rent faktisk ligner en baby

WEEEEE søde!!!!  Har glædet mig hele dagen til dit indlæg!!!!

Hvor er det bare dejligt at det gik så godt!!!!

Fik i billeder med hjem???

Og ja jeg havde også en fantastisk scanning idag!!!!

Lene

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Wimmie skriver:

Tillykke med det gode resultat! Det er nemlig bare SÅ livsbekræftende at se dem spjætte sådan

Anmeld

9. juni 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Hvor er det dejligt at høre..   Det er så fantastisk at se sin lille baby ligge derinde og sprælle rundt... 

Ja, det er ret surrealistisk - altså, den er jo stadig bare lillebitte og slet ikke klar til at komme ud, og alligevel ser den bare så baby-agtig ud. Men den så i hvert fald ud til at hygge sig derinde

Anmeld

9. juni 2011

Wimmie

ønskebarn74 skriver:

WEEEEE søde!!!!  Har glædet mig hele dagen til dit indlæg!!!!

Hvor er det bare dejligt at det gik så godt!!!!

Fik i billeder med hjem???

Og ja jeg havde også en fantastisk scanning idag!!!!

Lene

Tak

Ja, det var superskønt. Og ja, vi fik 3 fine billeder med hjem...må lige se om jeg ikke kan få vores scanner til at virke i morgen. Jeg har allerede fået at vide at baby ligner mig, hehe - den har min næse og hage

Og tillykke med din flotte scanning også - hvor er det bare dejligt for dig

Anmeld

9. juni 2011

Wimmie

Tillykke med det gode resultat! Det er nemlig bare SÅ livsbekræftende at se dem spjætte sådan

Ja, det lyder sært, men man bliver faktisk nærmest lidt "høj" af sådan en scanning

Jeg havde slet ikke regnet med så megen aktivitet, og selvom sygeplejersken havde lidt svært ved at få den til at vende sig (jeg måtte ryste kroppen lidt for at vække den), så skal jeg lige love for at den kom i hopla. Den fik endda vendt ryggen til os også. Det har den efter mig - jeg gad heller ikke at fotograferes da jeg var lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.