Jeg har lige brug for at få lukket nogle tanker ud, og måske er der en der har en idé til hvordan jeg kan hjælpe uden at presse for meget på..
Min kæreste oddser meget, på fodbold og diverse andre sporter.. Han har også spillet meget poker og har været oppe og tabe RIGTIG mange penge, det var dog før han mødte mig. Han er selv klar over han har et problem, og derfor har han også fået gjort sådan han ikke kan sætte penge ind på nettet men kun kan hæve kontanter i banken..
Han satser næsten dagligt, dog kun mellem 10-30 kr men stadigvæk flere gange om ugen.. Og tjekker konstandt tekst-tv for nye resultater o.s.v..
Jeg ved jeg ikke burde blande mig, men det gør mig ked af det at han har det her problem da jeg jo kun ønsker det bedste for ham og os..
Manden ved godt han har et problem som sagt, men har kun nedsat forbruget MEGET men ikke sluppet det helt.. Og det er det jeg gerne vil han gør.. Specielt hvis vi skal starte en familie, han siger han elsker mig mere en det, og vil gerne stoppe for min skyld, men jeg syntes han bliver ved og ved..
Og jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op.. Skal jeg holde min mund eller hvad skal jeg gøre??
Håber der er et klogt hoved derude, der kan sætte sig lidt ind i tingene.

Anmeld