MaleneS2011baby<3 skriver:
det tror jeg du gjorde, takker.. Har ikke fået noget af sp endnu, men det kommer vel når vi skal snakke om det.. har du nogle gode hjemmesider med opskrifter? 
hov de må da også få æble, pære og banan og frugt generelt mener jeg .. (helst de lidt neutrale og ikke for meget banan da det godt kan give lidt hård mave) og frugt er jo sød
så det er nok ikke det de skal have mest af.
altså jeg købte det der hedder den første grød (økologisk og kan købes i helsebutikker- i hvert fald i den i Viborg så går ud fra at man kan de fleste) . og det er noget majs / ris /hirse mel som er nemt at koge til grød. lidt mme pulver i når det er kogt samt noget fedstof.
du kan læse lidt om det her:
http://www.netsundhedsplejerske.dk/artikler/index.php?option=laes&type=ARTIKLER&id=9
bare husk aldrig at tvinge(ville du self aldrig gøre, så bare en reminder) din guldklump til at smage/spise af det. jeg havde dage hvor min dreng slet ikke ville ha af det selv om han havde spist rimelig dagene inden. og jeg blev da bekymret for om han ikke ville ha det mere eller om han ikke blev ordentlig mæt osv osv. men han fik bare det mere babs de dage og det gik fint. tror det ar for meget for ham i maven de dage. og nu (han er 15 mdr) spiser han rigtig godt og det er bare en fryd 
skriv endelig hvis du har flere spørgsmål så kan jeg prøve at svare.
Anmeld