Besøg hos Fotografen, Pris ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

ChipChap

Kunne godt tænke mig at høre hvad i har givet ved fotografen for f.eks potræt af jeres barn, børn `?

tænker måske en str. 25 x30  ca.

Hvilke str og pris? Fik i en pakke ?
Fortæl fortæl .......smed endelig billeder ind også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

ChipChap

Slet ingen der har fået deres børn fotograferet ???? 

Anmeld

8. juni 2011

Kamulla

Nææhh.. tager billederne selv  

Anmeld

8. juni 2011

Trine89

Mener prisen ligger på omrkring 400-500 kroner for at få taget billeder.. om de er inkl. print ved jeg ikke.. 

Benytter mig ikke af fotograf (pt har jeg heller ikke et barn at tage billeder af, hun kommer først til august.) fordi min Kæreste er Hobby fotograf det det bliver ham der kommer til at tage billederne.. og så får vi dem printet hos photocare..

Anmeld

8. juni 2011

Lou87

Jeg har brugt fotodillen hver gang..
Det er sådan en stand der af og til står i stor centre..
Og det har jeg gjort her da hun sku ha sit første mdrs billede, sit dåbsbillede, julebillede og ½ års billede.. og jeg tror også jeg fremover til bruge hende den ene gang om året og så til jul også.
Jeg er godt tilfreds og serierne er ok billige knapt 500 kr.

Dog tror jeg her når hun fylder et år at jeg vil i rigtig studie og ha taget en masse forskellige også med mig og min kæreste sammen med hende.. så der skal være mere "tid" til det.
Og det har jeg læst mig til koster 500 kr for en time i studie og så alt efter hvilke billeder og str du vil ha betaler du også for det udover.

Her er de billeder jeg har fået taget der ved fotodillen:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2011

ChipChap

Camillas-photography skriver:

Nææhh.. tager billederne selv  

Du tager også mega gode billeder

Anmeld

8. juni 2011

ChipChap

Lou87 skriver:

Jeg har brugt fotodillen hver gang..
Det er sådan en stand der af og til står i stor centre..
Og det har jeg gjort her da hun sku ha sit første mdrs billede, sit dåbsbillede, julebillede og ½ års billede.. og jeg tror også jeg fremover til bruge hende den ene gang om året og så til jul også.
Jeg er godt tilfreds og serierne er ok billige knapt 500 kr.

Dog tror jeg her når hun fylder et år at jeg vil i rigtig studie og ha taget en masse forskellige også med mig og min kæreste sammen med hende.. så der skal være mere "tid" til det.
Og det har jeg læst mig til koster 500 kr for en time i studie og så alt efter hvilke billeder og str du vil ha betaler du også for det udover.

Her er de billeder jeg har fået taget der ved fotodillen:

Gode billeder, har set kvickly har haft nogen til at stå med ved ikke om det er dem

Anmeld

8. juni 2011

Lou87

ChipChap skriver:

Gode billeder, har set kvickly har haft nogen til at stå med ved ikke om det er dem

Tak jeg er også ganske tilfreds til prisen.

Ja det ku godt tænkes det var dem..
Du kan gå ind på deres hjemmeside og se hvornår de næste gang er i nærheden af dig og hvor
Bare søg på foto dillen

Anmeld

8. juni 2011

AnneBJ

Jeg ved ikke hvor du bor, men vi har for nylig været til fotograf i Børkop. Vi gav 950 kroner for 1½ times fotografering. 

Vi fik 100 billeder ca. at vælge imellem, go måtte vælge 30. De 30 er blevet optimeret og så har vi fået dem digitalt, go skal selv stå for fremkaldelse, men har så ret til at fremkalde igen og igen, i de str. vi vil.

Det vil jeg hellere, end at skulle købe pakker med bestemte størrelser.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.