Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min læge vil ikke give mig nye p piller ;s og dem jeg får nu er dem jeg blev gravid på, selvom jeg tog dem som jeg skulle. bliver tit bekyrmet om det kan ske igen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har lægen givet en grund til hvorfor h*n ikke vil give dig et andet mærke?
Anonym skriver: min læge vil ikke give mig nye p piller ;s og dem jeg får nu er dem jeg blev gravid på, selvom jeg tog dem som jeg skulle. bliver tit bekyrmet om det kan ske igen..
Jeg havde fået en ny læge, og fortalt tingene som de er..
nej hun sagde ingenting,, udover det nok ikke sker igen,
har dog fortalt det til min kæreste at det kunne ske at jeg blev gravid igen på p piller men han kommer op i mig alligevel. og han siger han ikke vil have børn nu
Forstår ikke hvorfor din læge ikke vil give dig et andet mærke!
- men jeg forstår dig i hvert fald godt! Jeg har også prøvet at blive gravid på p-piller. Tør slet ikke stole på dem igen, så har fået spiral nu...
DAs mor skriver: Forstår ikke hvorfor din læge ikke vil give dig et andet mærke! - men jeg forstår dig i hvert fald godt! Jeg har også prøvet at blive gravid på p-piller. Tør slet ikke stole på dem igen, så har fået spiral nu...
præcis, men jeg tør ikke rigtig at få sådan en. da jeg så hvordan min veninde havde det efter er jeg blevet bange for det. så ville jo have det fint med p piller bare et andet mærke selvom jeg ved det kan ske. men nu er jeg endnu mere bange for at det sker da jeg jo er blevet det før på dem. og når ens kæreste siger han ikke er klar til det nu
Anonym skriver: præcis, men jeg tør ikke rigtig at få sådan en. da jeg så hvordan min veninde havde det efter er jeg blevet bange for det. så ville jo have det fint med p piller bare et andet mærke selvom jeg ved det kan ske. men nu er jeg endnu mere bange for at det sker da jeg jo er blevet det før på dem. og når ens kæreste siger han ikke er klar til det nu
Så må han jo bruge kondom, tænker jeg...
Anonym skriver: nej hun sagde ingenting,, udover det nok ikke sker igen, har dog fortalt det til min kæreste at det kunne ske at jeg blev gravid igen på p piller men han kommer op i mig alligevel. og han siger han ikke vil have børn nu
Synes da du skal skifte læge...
DAs mor skriver: Så må han jo bruge kondom, tænker jeg...
det vil han heller ikke. og jeg har sagt til ham hvis det skulle ske tager jeg ikke en abort også siger han bare okay skat iorden forstår dig godt
Sig at det vil du, det kan hun ikke nægte dig, ligesom min læge ikke må nægte mig et billigere mærke hvis jeg syntes det jeg har er for dyrt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128