;s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

min læge vil ikke give mig nye p piller ;s og dem jeg får nu er dem jeg blev gravid på, selvom jeg tog dem som jeg skulle. bliver tit bekyrmet om det kan ske igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Mira0911

Har lægen givet en grund til hvorfor h*n ikke vil give dig et andet mærke? 

Anmeld

8. juni 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

min læge vil ikke give mig nye p piller ;s og dem jeg får nu er dem jeg blev gravid på, selvom jeg tog dem som jeg skulle. bliver tit bekyrmet om det kan ske igen..

Jeg havde fået en ny læge, og fortalt tingene som de er..

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

nej hun sagde ingenting,, udover det nok ikke sker igen,

har dog fortalt det til min kæreste at det kunne ske at jeg blev gravid igen på p piller men han kommer op i mig alligevel. og han siger han ikke vil have børn nu

Anmeld

8. juni 2011

LinLin

Forstår ikke hvorfor din læge ikke vil give dig et andet mærke!

- men jeg forstår dig i hvert fald godt! Jeg har også prøvet at blive gravid på p-piller. Tør slet ikke stole på dem igen, så har fået spiral nu...

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Forstår ikke hvorfor din læge ikke vil give dig et andet mærke!

- men jeg forstår dig i hvert fald godt! Jeg har også prøvet at blive gravid på p-piller. Tør slet ikke stole på dem igen, så har fået spiral nu...

præcis, men jeg tør ikke rigtig at få sådan en. da jeg så hvordan min veninde havde det efter er jeg blevet bange for det. så ville jo have det fint med p piller bare et andet mærke selvom jeg ved det kan ske. men nu er jeg endnu mere bange for at det sker da jeg jo er blevet det før på dem. og når ens kæreste siger han ikke er klar til det nu 

Anmeld

8. juni 2011

LinLin

Anonym skriver:

præcis, men jeg tør ikke rigtig at få sådan en. da jeg så hvordan min veninde havde det efter er jeg blevet bange for det. så ville jo have det fint med p piller bare et andet mærke selvom jeg ved det kan ske. men nu er jeg endnu mere bange for at det sker da jeg jo er blevet det før på dem. og når ens kæreste siger han ikke er klar til det nu 

Så må han jo bruge kondom, tænker jeg...

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

nej hun sagde ingenting,, udover det nok ikke sker igen,

har dog fortalt det til min kæreste at det kunne ske at jeg blev gravid igen på p piller men han kommer op i mig alligevel. og han siger han ikke vil have børn nu

Synes da du skal skifte læge... 

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Så må han jo bruge kondom, tænker jeg...

det vil han heller ikke. og jeg har sagt til ham hvis det skulle ske tager jeg ikke en abort også siger han bare okay skat iorden forstår dig godt 

Anmeld

8. juni 2011

N&J

Sig at det vil du, det kan hun ikke nægte dig, ligesom min læge ikke må nægte mig et billigere mærke hvis jeg syntes det jeg har er for dyrt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.