Jeg tror min søn er blevet syg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Carina1977

B&J skriver:

håber i fik ham til lægen i går eller en kold klud på panden den må da ha været varm siden han lave frivillig lektier

ej det er super dejlig og flot af ham

Hehe det ligner altså heller ikke ham  han hader lektier

Jeg kommenterede selvfølgelig hvor dygtig han var, og at det var flot han lavede lektier i så god tid. Det viste sig så, at det var fordi han kedede sig, at han lavede dem. Næste gang han keder sig, tror jeg da lige at jeg henviser ham til opvasken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

B&J

Carina1977 skriver:

Jeg kommenterede selvfølgelig hvor dygtig han var, og at det var flot han lavede lektier i så god tid. Det viste sig så, at det var fordi han kedede sig, at han lavede dem. Næste gang han keder sig, tror jeg da lige at jeg henviser ham til opvasken

hihihih det er da en super god ide

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Han sidder lige nu og laver lektier som han først har for til fredag og i næste uge.......og endda frivilligt

Hehe...den kan jeg godt huske.
Første gang min knægt, der jo er så nogenlunde jævnaldrende med din, lavede det stunt var jeg også helt lammet i 14 dage

Meeen jeg synes nu det har fortaget sig lidt igen

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Rofl

Her i huset bliver han opfordret til at slå græsplænen

Anmeld

9. juni 2011

2721

Haha, det go humor. Ligsom når jeg plejer og ringe til min veninde og fortælle at jeg tror kæresten er syg eller plaget af dårlig samvittighed, hvortil hun spørger hvorfor? Mig: han har frivilligt ryddet op

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Hehe...den kan jeg godt huske.
Første gang min knægt, der jo er så nogenlunde jævnaldrende med din, lavede det stunt var jeg også helt lammet i 14 dage

Meeen jeg synes nu det har fortaget sig lidt igen

Kærligst
Sussie

Hmm det måtte ellers godt blive ved med at være der

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Rofl

Her i huset bliver han opfordret til at slå græsplænen

hehe også en god plan.....hvis man har en græsplæne

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Puslingen skriver:

Haha, det go humor. Ligsom når jeg plejer og ringe til min veninde og fortælle at jeg tror kæresten er syg eller plaget af dårlig samvittighed, hvortil hun spørger hvorfor? Mig: han har frivilligt ryddet op

Ja hvis det er noget de normalt ikke gør af sig selv, så tænker man lige....hvad går der af ham

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Hmm det måtte ellers godt blive ved med at være der

Ja hehe...meen...man har jo lov at håbe at det måske vender lidt tilbage EFTER sommerferien

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Ja hehe...meen...man har jo lov at håbe at det måske vender lidt tilbage EFTER sommerferien

Ja man kan jo håbe at sådan en ferie, giver dem lyst til at lave lektier  eller også bliver de bare mere dovne af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.