Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor man kan købe billigt mærketøj, var der lige i går og det er da en fantastisk butik, fik virkelig meget for næsten ingen penge. Og damen var vældig sød... De har alt muligt og ikke kun brugt men også nyt eller næsten nyt tøj til små.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette&Alexander skriver: hvor man kan købe billigt mærketøj, var der lige i går og det er da en fantastisk butik, fik virkelig meget for næsten ingen penge. Og damen var vældig sød... De har alt muligt og ikke kun brugt men også nyt eller næsten nyt tøj til små.....
Slet ikke nogen som har være der? de har så meget fedt tøj jeg kom til at købe for 520 kr. Hun havde også masser af legetøj som hun solgte billigt jeg fik fx en helt ny dukke fra lameze til 50 kr, fordi den var blevet pakket ud af embalasen kunne de ikke sælges i butikkerne. Nå men hvis ingen kender den så skulle i fra århus, lystrup og omegn lige prøver at tage der ud. Hun laver også noget for mødre grupper uforpligtende og gratis....
Jakob'sMor skriver: Jeg bor i lystrup og kende den ikke, hvor er den?
Jeg bor i lystrup og kende den ikke, hvor er den?
Ørnelunden 17. Hun har også en hjemmeside prøv at søg på ønskefeen, mener det er tirsdag aften hun har åben og fredag eftermiddag og lørdag formiddag, prøv at tage der ned, der er så meget lækkert Jeg kunne have købt meget mere...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128