Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

TbCp

CSDK<3 skriver:

Gu ved om man kan have det i 7 uge? For jeg havde SÅ ondt, i ca 5 min.. begyndte at tude.. som mens smerter gange 10!

Skal lige siges jeg har hyper-sensitivt underliv!! Smerte messigt!?

Hvis det er plukveer skal det helst ikke gøre ondt. Kan det have været ligamentsmerter du havde? De kan nemlig godt gøre ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Frøken J.

TbCp skriver:

Hvor tidligt kan man få plukveer? Nogen der ved det?

Jeg begyndte at få dem allerede før 10. uge Så du kan sådan set få dem fra dag 1 Og jeg fejler i øvrigt ikke noget, er 23+3 og har det fint  

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

Grunden til at jeg spørger er fordi jeg havde rigtig mange da jeg ventede min datter, blev sygemeldt tidligt pga risiko for for tidlig fødsel. Nu har jeg lige oplevet at maven blev helt hård... Helt nederst... Som når jeg sidste gang fik en plukve, men er kun i 7. Uge så ved ikke om det kan passe

Anmeld

8. juni 2011

LinLin

Grunden til at jeg spørger er fordi jeg havde rigtig mange da jeg ventede min datter, blev sygemeldt tidligt pga risiko for for tidlig fødsel. Nu har jeg lige oplevet at maven blev helt hård... Helt nederst... Som når jeg sidste gang fik en plukve, men er kun i 7. Uge så ved ikke om det kan passe

Det lyder da som plukveer...

Bliver man fulgt lidt tættere når man tidligere har født for tidligt?

Anmeld

8. juni 2011

DenLykkelige

Baby-støv skriver:

det kan man godt... Men det lyder mere som ligament smerter du har haft..

Pas

Kan godt være... Er førstegangsfødende, så jeg kender intet til symptomer i underlivet

Anmeld

8. juni 2011

Mi

Jeg havde daglige plukveer allerede i uge 10-12 ca. Det blev til sidst så slemt at jeg måtte sygemeldet, for kunne intet lave før maven var en lang hård og smertefuld plukve

Anmeld

8. juni 2011

twinny

CSDK<3 skriver:

Pas

Kan godt være... Er førstegangsfødende, så jeg kender intet til symptomer i underlivet

jamen det er helt sikkert ligament smerter... Jeg havde dem sindsyg meget i starten... Mine var mens smerter bare 10 gange værre.

For plukveer ska ikk gøre ondt og din mave bliver stenhård.

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

DAs mor skriver:

Det lyder da som plukveer...

Bliver man fulgt lidt tættere når man tidligere har født for tidligt?

Nej det tror jeg ikke jeg gør.... Jeg har ikke været til første lægeundersøgelse endnu så har ikke fået snakket med lægen om det, men skal i forvejen følges tæt da jeg lider af forhøjet blodtryk og får medicin for det

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

Mi skriver:

Jeg havde daglige plukveer allerede i uge 10-12 ca. Det blev til sidst så slemt at jeg måtte sygemeldet, for kunne intet lave før maven var en lang hård og smertefuld plukve

Øv hvor ubehageligt jeg blev sygemeldt omkring uge 23 sidst og fødte så i 35+2

Anmeld

8. juni 2011

DenLykkelige

Baby-støv skriver:

jamen det er helt sikkert ligament smerter... Jeg havde dem sindsyg meget i starten... Mine var mens smerter bare 10 gange værre.

For plukveer ska ikk gøre ondt og din mave bliver stenhård.

Okey, så er det nok ligamentsmerter, blev bare virkelig bange igår.. Troede de mest forfærdelige ting!
- Og nu har jeg det meget mildt.. sådan i bitte små jag, men ikke noget at råbe hurra for

Så håber virkelig det bare er ligamentsmerter!

Tak for trøsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.