Jeg havde simon hjemme i dag, da jeg stadigvæk venter på at dagplejekontoret har fundet en ny sted han skal være inden han skal i vuggestuen, beslutning blev truffet da vi ikke længere kunne med dagplejemoren, som kom med negative bemærkninger om simon hver eneste dag i en længere periode, hvilket vi og ikke mindst jeg ik kunne hæmme.
I dag fik jeg et anbefattet brev, og da jeg lukket det op, jeg har aldrig grædt så voldsomt før. Jeg har haft bostøtter i mit liv, da jeg lider af borderline og har on og of depressioner, hvor jeg har haft behov for at få det svære ting snakket igennem med fagpersoner. Men da jeg er gravid for 3 gang
og fortalte det til mine bostøtter, kom de med nogle dybt sørgende udtaler, og jeg føltet fatisk at de havde dømt mig på forhånd, at jeg var ueget som mor, skønt jeg har 2 dejlige børn i forevejen, som lever et stabil og trygt liv herhjemme. Jeg vælge at afsluttet at bostøtte skulle komme mere, da jeg følte at der ikke længere var tillid og at de havde såret mig så meget. De havde gået langt over grænse
Brevet var for lederen for bostøtte, som mente at vi som familie havde mange problemer og at hun var bekymtet for mine børn. og havde sendt en underterning til børne og familieafdeling

Jeg har aldrig nogensinde grædt så meget som jeg gjort i formiddags og ringet til min mand som ikk forstod ret meget, da jeg var rystet og græd så meget i røret, han havde en skøn og forstående chef, som mente at han måtte tage fri og tage hjem....
Anmeld