Boligforening i Børkop ell. omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.238 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Zeus

Nogen der kender til området, og kan fortælle mig lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

MissGeoh

Jeg ved bare det er tæt på Fredericia.

Min veninde bor i børkop i noget nybyggeri.. De er rigtig glade for at bo der..

Anmeld

8. juni 2011

Zeus

Årh det lyder godt  

Jeg kan bare ikke rigtig finde nogen boligforeninger, der er i hvert fald ikke rigtig nogen der skilter med, at de har lejligheder dér eller i brejning

Anmeld

8. juni 2011

MissGeoh

Zeus skriver:

Årh det lyder godt  

Jeg kan bare ikke rigtig finde nogen boligforeninger, der er i hvert fald ikke rigtig nogen der skilter med, at de har lejligheder dér eller i brejning

Nej jeg ved faktisk ikke hvordan min veninde fandt det hus.. Måske  det er en boligforening her i Fredericia?

Anmeld

8. juni 2011

Zeus

MissGeoh skriver:

Nej jeg ved faktisk ikke hvordan min veninde fandt det hus.. Måske  det er en boligforening her i Fredericia?

Ved den ligger i Vejle kommune, så burde de ikke ligge der? Eller..?

Anmeld

8. juni 2011

MissGeoh

Zeus skriver:

Ved den ligger i Vejle kommune, så burde de ikke ligge der? Eller..?

Tjooo, det kunne da egentlig godt være.

Anmeld

8. juni 2011

VIPpigen

Domea har MANGE tomme lejligheder i brejning... Ovre på buen. Har selv boet der i 5 år inden jeg flyttede til Vejle, og min mor flyttede fra lejligheden i september i rækkehus i børkop, som også er domeas.

Ved det er domea på buen, og mener også de har på borgergade i brejning, og så har de rigtig mange rækkehuse i Børkop også

Domea har kontor i Vejle

Anmeld

8. juni 2011

Zeus

VIPpigen skriver:

Domea har MANGE tomme lejligheder i brejning... Ovre på buen. Har selv boet der i 5 år inden jeg flyttede til Vejle, og min mor flyttede fra lejligheden i september i rækkehus i børkop, som også er domeas.

Ved det er domea på buen, og mener også de har på borgergade i brejning, og så har de rigtig mange rækkehuse i Børkop også

Domea har kontor i Vejle

Domea?? Jeg er medlem af Domea her i Haderslev, gad vide om det er samme selskab  Det ville da næsten være for godt til at være sandt..

Anmeld

8. juni 2011

VIPpigen

Zeus skriver:

Domea?? Jeg er medlem af Domea her i Haderslev, gad vide om det er samme selskab  Det ville da næsten være for godt til at være sandt..

Det står inde på deres hjemmeside, det er samme selskab, bare forskellige afdelinger... Så afsted med jer hvis i vil have noget i Brejning, eller Børkop. Tror nok der er lidt ventetid i Børkop, men der er MASSER af tomme lejligheder i Brejning

Anmeld

8. juni 2011

Zeus

VIPpigen skriver:

Domea har kontor i Vejle

Uuuh, nu du har boet der, så bliver jeg lige nødt til at stille et tillægsspørgsmål.. Er tog/bus forbindelserne bedst i Brejning eller Børkop?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.