våde bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

NinaNymannMadsen

min datters mave er slået helt ud af kurs i den her varme. hun har slet ikk været sig selv de sidste par dage.

nå men altså hentede hende idag fra DP og fik afvide at hendes bleer ikk rigtig var så våde som det plejer, det sagde jeg så også til DP imorges for siden i mandags har hendes bleer ikk været lige så våde som de plejer.
men hun drikker og spiser som hun plejer og hun virker ikk dvask og sådan noget, hun render rundt som hun altid har gjort og leget rigtig godt.

er der noget at være bekymret om eller er det først når hun begynder at være dvask og pryller og slet ikk sig selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

er der virkelig ingen der ved det?

Anmeld

8. juni 2011

CamillaSoefelt

NNM skriver:

min datters mave er slået helt ud af kurs i den her varme. hun har slet ikk været sig selv de sidste par dage.

nå men altså hentede hende idag fra DP og fik afvide at hendes bleer ikk rigtig var så våde som det plejer, det sagde jeg så også til DP imorges for siden i mandags har hendes bleer ikk været lige så våde som de plejer.
men hun drikker og spiser som hun plejer og hun virker ikk dvask og sådan noget, hun render rundt som hun altid har gjort og leget rigtig godt.

er der noget at være bekymret om eller er det først når hun begynder at være dvask og pryller og slet ikk sig selv?

Tror ikke du behøver bekymre dig. Sådan er det faktisk også med min søn her mens det er varmt? Og han drikker og spiser normalt, er en værre bandit og super frisk:-)! Ved ik hvorfor, om det er varmen eller hvad? Så sveder de halvdelen og tisser halvdelen. Hehe

Anmeld

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

CamillaSoefelt skriver:

Tror ikke du behøver bekymre dig. Sådan er det faktisk også med min søn her mens det er varmt? Og han drikker og spiser normalt, er en værre bandit og super frisk:-)! Ved ik hvorfor, om det er varmen eller hvad? Så sveder de halvdelen og tisser halvdelen. Hehe

okay. nej mente nok der ikk var noget at bekymre sig om når hun nu ellers er som hun plejer at være.
det kan da godt ske de sveder halvdelen og tisser halvdelen.

Anmeld

8. juni 2011

Holbæktrunten

NNM skriver:

er der virkelig ingen der ved det?

Så længe hun har det godt og opfører sig normalt, er der intet at være bekymret for...

Farven på urinen er en god pejlesnor for om de får nok, jo mere gul, jo mere koncentreret er urinen... Der sker ikke noget ved at urinen er lidt mørkere end ellers i en periode, bare hun tisser, men brug det evt som idikator for hvornår hun kunne have godt af at blive tilbudt ekstra væske... Evt i form af en kold agurk eller vandmelon, hvis ikke hun er meget for at drikke

Anmeld

8. juni 2011

CamillaSoefelt

NNM skriver:

okay. nej mente nok der ikk var noget at bekymre sig om når hun nu ellers er som hun plejer at være.
det kan da godt ske de sveder halvdelen og tisser halvdelen.

Anmeld

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

Holbæktrunten skriver:

Så længe hun har det godt og opfører sig normalt, er der intet at være bekymret for...

Farven på urinen er en god pejlesnor for om de får nok, jo mere gul, jo mere koncentreret er urinen... Der sker ikke noget ved at urinen er lidt mørkere end ellers i en periode, bare hun tisser, men brug det evt som idikator for hvornår hun kunne have godt af at blive tilbudt ekstra væske... Evt i form af en kold agurk eller vandmelon, hvis ikke hun er meget for at drikke

ja okay ja hvad jeg har lagt mærke til har det ikk ændret farve eller lugt.
hun er meget god til at drikke, men jo ellers får hun også melon og agurk både hjemme og i DP.

Anmeld

8. juni 2011

Holbæktrunten

NNM skriver:

ja okay ja hvad jeg har lagt mærke til har det ikk ændret farve eller lugt.
hun er meget god til at drikke, men jo ellers får hun også melon og agurk både hjemme og i DP.

Så har hun det mere end fint  ingen grund til bekymring

Anmeld

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

Holbæktrunten skriver:

Så har hun det mere end fint  ingen grund til bekymring

okay. det dejligt at vide at der ikk er noget at være bekymre sig om. har nemlig ikk oplevet problemer på det punkt med hende så ved ikk rigtig hvad man skal kikke efter at signaler. men ahr da hørt lidt om det fra folk.
ville jo så nødig ha der sker min lille pige noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.