Ja, nu tænker i nok, halloooo det er et babyforum
Men nu vi er så mange med hund herinde ville jeg da trække på jeres erfaringer 
Vi har en helt igennem SKØN familie hund, sød, rar, lydig - har aldrig gøet i sit 3 år gamle liv...
... Men SÅ flyttede vi i vores nye hus, og har nu fået 2 dejlige labber til nabo, begge hanhunde, begge med stenene i behold.
Og NU skal jeg love for vores ellers så dejlige hund er blevet en hidsig per, han spankulerer frem og tilbage ved hegnet med rejste børster og blottede tænder og knurrer og knurrer og knurrer. Det er jo i og for sig forståeligt, han passer på hans teritorie - jeg synes blot det er lidt voldsomt og har faktisk svært ved at kæmpe mig forbi ham ved havelågen.
Mit spørgsmål går nu på, om i herinde har erfaringer med at kastrere en så "gammel" hund - om det overhovedet vil have en effekt ud over han bliver tyk og lasket?
Synes det er SÅ ærgeligt han er begyndt på dette, for ellers er han jo bare den bedste hund i verden, men førhen kunne ham og Liam med snilde lege flere timer i haven sammen (under opsyn - naturligvis) men nu tør jeg simpelthen ikke, fordi han hele tiden koger mellem det gule og røde felt. 
Anmeld