Er jeg den eneste der mener at et flyselskab burde vide fra hvilken terminal deres fly afgaar i de forskellige lande? (og burde de ikke skrive det i de mails man faar vedr. flyafgang etc)
Jeg skal jo flyve hjem til Danmark paa fredag, og havde netop valgt airberlin fordi jeg regnede med at de ville have lidt bedre styr paa tingene end et eller andet ekstremt lavpris ukrainsk flyselskab
... Men neeeej...
Her i Dubai ligger terminalerne forskellige steder i byen, altsaa ikke samlet som man ser det i Danmark. Det er altsaa vidt forskelligt hvor man skal koere hen alt efter om man skal flyve fra terminal 1, 2 eller 3. Da jeg saa har koebt min billet og faar en email sendt med alle oplysningerne staar der ikke en noget om fra hvilken terminal jeg skal flyve, jeg vaelger derfor at kontakte deres service team saa de kan give mig den information, men hvad svarer de? Jamen det aner de da virkelig ikke noget om, saa nu skal jeg ringe rundt til de forskellige terminaler for at informations-personalet kan fortaelle mig om airberlin tilfaeldigvis flyver derfra...
Synes ikke der er andet end besvaerligheder i forbindelse med alt lige pt
.
Kan dog glaede mig over at vi for to timer siden fik vores tremmeseng til lillemanden, saa nu er det i det mindste ordnet inden jeg forlader landet.
Anmeld