I chok!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

FrkT

Ej HVAD?  Er målløs og arrig  Hvad i alverden er det dog for et svar at give? Uanset om hun er overvægtig eller ej er det sq ikke det der gør forskellen, og hvordan kan man dog finde på at skrive sådan noget? Og samlivsterapeut, ja så vil jeg da aldrig nogensinde opsøge sådan én, hvis det er hvad man kan forvente! Shit mand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

OMG for en amatør.

Men der må altså mangle en del i det brev, som ikke er blevet gengivet.
Men uanset hvad...så er det ski da ikke vægten, der skaber et lykkeligt forhold.
Jo..hvis manden synes hun er FOR overvægtig, men ellers er det da pivende ligegyldigt.

Kærligst
Sussie

Lige præcis det jeg også tænkte...for hvis der har stået noget med at hun er ked over overvægten, at det går hende på osv, så er det jo med til at påvirke hende og derfor vigtigt at tage fat i den del, så hun kan elske sig selv og dermed blive elsket...så egentlig er det jo ikke muligt at mene noget om noget som vi kun har læst en del af...

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Lige præcis det jeg også tænkte...for hvis der har stået noget med at hun er ked over overvægten, at det går hende på osv, så er det jo med til at påvirke hende og derfor vigtigt at tage fat i den del, så hun kan elske sig selv og dermed blive elsket...så egentlig er det jo ikke muligt at mene noget om noget som vi kun har læst en del af...

Anmeld

8. juni 2011

Isabella_mor

Hvad helvede er det for et underligt svar..!! jeg havde kraftedme skrevet en klage!

Anmeld

8. juni 2011

Meilby

Stakkels kvinde

Tænk at være ulykkelig  forvejen, og så få smidt sådan en i hovedet

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Hun sparker bare til en der ligger ned i forvejen... S*...

Anmeld

8. juni 2011

SSL

Eva. skriver:

Jeg tænker præcis det samme Tak for din gode formulering  

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

SSL skriver:

Jeg tænker præcis det samme Tak for din gode formulering  

Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.