Hej piger, jeg har jo en skøn skøn dejlig prinsesse på nu 16 uger, puha tiden går hurtigt, men men men der er lige lidt som mor her er lidt bekymret over, for det første så kan hun ikke finde ud af og give tegn når hun er sulten? Der kan gå mellem 2-4 timer mellem hun vil spise, men jeg kan ikke se hvornår, jeg finder først ud af det når hun er ved og omkomme af sult, hun kan ligge og lege og lige pludselig bryder ud i gråd, og jeg er sikker på det ikke er andet, så jeg laver noget mad til hende, men det er bare ikke sjovt at hun skal blive så ked når hun er sulten, men der er virkelig bare ingen advarsel inden, og det tager jo lige lidt og lave maden, så det er jo bare skide hårdt..
Hvad kan jeg gøre ved dette?
Og så er hun jo næsten 4 måneder og burde kunne ligge på maven og løfte hovedt og måske endda også kunne vende sig, men det kan hun heller ikke, hun vil bare ikke, jeg prøver hver gang hun skal skiftes, men hun bliver så ked af det og ulykkeliig, lige meget hvordan jeg prøver eller hvor jeg prøver, hun vil bare ikke..
What to do? jeg er lost
hjælp piger
Tak

- Malene&Maja 
Anmeld