Update - jeg kommer ikke med til begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

Bisættelsen var i går, og min mand og børn deltog mens jeg var til eksamen.

Jeg havde fundet de smukkeste røde roser i haven og skrevet et kort ved dem, og dem lagde min datter på kisten for mig.

Min eksamen gik godt, men jeg havde en mærkelig oplevelse kl. 14.55 kunne jeg dufte min farmor bare lige i et minut. Blev lidt forvirret, men derefter rolig.

Jeg nåede hjem og spise mad med min datter og resten af familien, da min mand og den mindste var til møde om skolestart på skolen. Efter vi havde spist var min datter og jeg forbi kirkegården inden vi kørte hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg havde fundet de smukkeste røde roser i haven og skrevet et kort ved dem, og dem lagde min datter på kisten for mig.

Min eksamen gik godt, men jeg havde en mærkelig oplevelse kl. 14.55 kunne jeg dufte min farmor bare lige i et minut. Blev lidt forvirret, men derefter rolig.

Jeg nåede hjem og spise mad med min datter og resten af familien, da min mand og den mindste var til møde om skolestart på skolen. Efter vi havde spist var min datter og jeg forbi kirkegården inden vi kørte hjem.

Jeg er sikker på at din farmor lige var forbi og give dig et knus for al din kærlighed.
Gik din eksamen godt?

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg er sikker på at din farmor lige var forbi og give dig et knus for al din kærlighed.
Gik din eksamen godt?

Kærligst
Sussie

Ja tak min eksamen gik godt, så håber jeg bare at jeg snart finder et job.

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja tak min eksamen gik godt, så håber jeg bare at jeg snart finder et job.

Jeg krydser fingre..og det er jeg sikker på at farmor også gør

Anmeld

8. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Har ikk lige fulgt din tråd, men var det din farmor der skulle bisættes ?

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

MillePrinsessensMor skriver:

Har ikk lige fulgt din tråd, men var det din farmor der skulle bisættes ?

Ja min farmor blev bisat i går, samtidig med at jeg var til skriftlig eksamen.

Det var ikke muligt at rykke bisættelsen yderligere, da det skal ske indenfor 8 dage, og jeg kunne ikke få lov til at komme til reeksamen p.g.a. bisættelsen.

Anmeld

8. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Ja min farmor blev bisat i går, samtidig med at jeg var til skriftlig eksamen.

Det var ikke muligt at rykke bisættelsen yderligere, da det skal ske indenfor 8 dage, og jeg kunne ikke få lov til at komme til reeksamen p.g.a. bisættelsen.

Ej hvor trist .. Men tror din farmor lige har været forbi for at sige at det var helt okaii at du ikk var til bisættelsen og at hun lige ville vise at hun altid ville være der, lige meget hvad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.