Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så prøver jeg lige igen. Beklager min fejl. Man skal selvfølgelig have mulighed for at sætte kryds ved mere end en ting
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mennesker + tøj..Roser og overtrække en kage..
Jeg har en syg datter pt, så ved ikk om jeg når og om jeg får overskud til og lave en kage til og kunne overtrække.. Men ellers må det vente til en anden gang.
Lou87 skriver: Mennesker + tøj..Roser og overtrække en kage.. Jeg har en syg datter pt, så ved ikk om jeg når og om jeg får overskud til og lave en kage til og kunne overtrække.. Men ellers må det vente til en anden gang.
mth1987 skriver: Ellers køb en færdigpakke der bare ska væske i det tager ikk så langt tid
Ellers køb en færdigpakke der bare ska væske i det tager ikk så langt tid
Ja må se på det..Var mere for at få lavet en ligesom alle de gode herinde fra..Altså med fyld i og så så kanten bliver højere.. altså højere end feks hvis man laver med købelagkagebunde.. men der ska jeg nok lave den i springformen.. ? har ikk li fået lavet en med lige høj kant endnu og det var sådan en jeg gerne ville lave så jeg også fik lært og lave bukket fra overflade til siden lidt bedre..
Skal man have en kage med hjemmefra?
(Det var da egentlig en god idé, da man så rent faktisk kan bruge de ting man laver, til noget fornuftigt)
Håber virkelig på liljer og orkideer for jeg skal lave kage til sølvbryllur og der ville det bare være genialt at kunne lave sådan nogle smukke blomster
Michelle i tilfælde af at jeg optager en plads, må jeg hellere melde fra nu, for vi får overnattende gæster søndag til mandag, så jeg når ikke at komme.
håber vi kan ses næste gang.
Hvor og hvornår er der kage hygge? Og der der mulighed for at tilmelde sig?
Mennesker og tøj til dem er mit højeste ønske
Gyllibik skriver: Hvor og hvornår er der kage hygge? Og der der mulighed for at tilmelde sig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128