Bryllupskage, med marcipan den 30 juli i Vensyssel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Findusinde

Hej gæve piger!

Er der nogen i Vensyssel der har lyst til at lave en Bryllupskage til mig? Den 30 juli og det er til 50 personer..

Hber der er en der vil hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Findusinde

Opsedasse

Anmeld

8. juni 2011

Frk.Munk

Opper lige for dig søde - der skal nok være nogle af de mange dygtige kagebager her inde der vil hjælpe! Havde du haft tid, ja, så kunne du jo også sagtens selv med dine kage-evner!!! men det jo os rart ikke og skulle tænke på det - der er nok nok bryllups-halløj at tage sig til kunne jeg forestille mig

Anmeld

8. juni 2011

Findusinde

SommerBlomst skriver:

Opper lige for dig søde - der skal nok være nogle af de mange dygtige kagebager her inde der vil hjælpe! Havde du haft tid, ja, så kunne du jo også sagtens selv med dine kage-evner!!! men det jo os rart ikke og skulle tænke på det - der er nok nok bryllups-halløj at tage sig til kunne jeg forestille mig

Taaak smukke! Håber der er en der vil hjælpe.. Havde jo hele tiden sagt jeg selv vil lave den, men jeg synes ikke at tiden er til det jo nærmere vi kommer brylluppet..

Gik det godt i dag til jordemor?

Anmeld

8. juni 2011

Frk.Munk

Findusinde skriver:

Taaak smukke! Håber der er en der vil hjælpe.. Havde jo hele tiden sagt jeg selv vil lave den, men jeg synes ikke at tiden er til det jo nærmere vi kommer brylluppet..

Gik det godt i dag til jordemor?

Kunne forestille mig i har nok os se til - og så lige uddannelse også.... Så det da en god idé og få hjælp ude fra af nogen som vil lave den.

Ja, det gik helt fint - vi har fået en rigtig sød jordemoder - jeg havde egentlig regnet med vi skulle hører hjertelyd idag, men det bruger de ikke længere ved 1. besøg, det det bliver først næste gang. Det noget med at mange ikke kan hører det nu, og så er der mange der bliver bange for der ikke er liv, og fluks køber de en ny scanning for at få syn for sagen, så de er gået over til at det først er ved 2. besøg vi skal hører hjertelyd.... Men ihhh hvor er det eller spændene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.