Har lige brug for nogle råd fra jer.
Har lige haft den værste weekend... Vi var til fødselsdag ven min svigeringe, og havde glæder mig meget at skulle hygge med hele familien. Da vi ankommer til fødselsdagen, hilser vi på alle de andre gæster. Hilser på min svigerindes veninde og for bare en meget mærkelig følelse med hende, ja som om hende kan jeg ikke lide, og hvorfor ved jeg ikke, for jeg har aldrig mødt hende før. Har bare en dårlig følelse med hende.
Vi hygger os alle, ungerne leger, ja bare rent hygge. som timer skrider frem, rygger folk ind i deres bar og hygger. Jeg har ikke selv den store lyst til at være der inde, for der er højt musik og man kan ikke snakke sammen. På et tidspunkt, tænker jeg hmm mærkelig måde at hende veninden kigger på min svigerindes kæreste, sådan flirtene. jeg tænker ikke mere over det og går fra baren.
Senere på aftenen er jeg inde i deres hus kommer til at kigge over på det barhus som de alle var over i. Lige pludselig får jeg bare en mavefornemmelse af at der forgår noget over i det hus som ikke er i orden. jeg står i stuen og ser over i barhuset og kan se min mand og hende veninden. Måden som min mand står på med siden af veninden, giver mig en kæmpe klump i maven. Ikke at de laver noget som de ikke må, men jeg bryder mig bare ikke om det. Jeg går så over i barhuset, for jeg er bare nød til at se hvad der forgåer. Da jeg kommer der over er der kun min svigerinde og hendes kæreste, veninden og min mand tilbage. Min mand sidder ved side af veninden og der gå ikke mange sekunder før at veninder flytter sig væk og sætter sig et andet sted. Mit hjerte bankede bare for vildt, for jeg var virkelig bange for at min mand og veninde flirtede. min mand var ved at være godt fuldt på dette tidspunkt. Min svigerinde havde et meget mærligelig blik i øjene, jeg spør om jeg skal tage min mand med i seng, nej nej det skulle jeg ikke. Spøg også min mand om han ikke går med i seng, men det vil han ikke. Jeg vælger igen at gå tilbage til huset, for de snakker om at de snart vil i seng. Jeg stiller mig inde i stuen hvor jeg kan stå og se over på barhuset. På intet tidspunkt ser jeg min mand og hende veninde lave noget som de ikke må. Lidt efter går min svigerinde og hendes kæreste i seng. Min mand bliver selv over i barhuset med veninden. Og så tænker jeg fuck hvad nu. Aldrig i mit liv har jeg været så bange. Jeg vælger igen at gå over i mod barhuset, for at holde øje med dem på afstand. Det går ikke længe for de lukker og slukker i barhuset, og går over i mod huset. Igen de har stadig ikke lavet noget som de ikke må. Vi går alle i seng, men det var ikke meget søvn jeg fik den nat.
Næste dag da vi kommer hjem, har jeg det bare så dårligt, for jeg ved jo ikke hvad der er sket el. ikke sket. Jeg siger til min mand om han da ikke kan mærke at jeg er pisse ked af det. jo siger han men han ved ikke hvad han skal sige, for han synes ikke at tingerne fungerer mere. Spør så derfor om det var der for at de havde flirtet i går. Min mand siger at de ikke havde flirtet i går, men at det var sket en anden gang hvor de var til en koncert, og det var der for at han var blevet over i barhuset efter at de andre var gået i seng. For han ville sige til hende at det ikke var noget og at der heller ikke blev noget mellem dem.
Jeg vælger at tro på min mand, for jeg har jo heller ikke set dem lave noget.
Vi bruget nogle timer på at få snakker alt i genmen, for nej tingene fungerede heller som de skulle her hjemme. Der er bare kommet for meget hverdag i det hele. Vi glemmer at være kærester.
Nu er spøgsmålet bare er flirten utroskab????