Røgalarmen gik i gang uden grund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.940 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

mortilfreja

Blev kl 6.50 i morges vækket ved at vores røgalarm på 1. sal hvor vi sover pludselig begyndte at hyle...  Spørg mig lige om jeg fik et shok og fór op af sengen, rendte rundt ovenpå og nedenunder for at se efter ild eller røg, men der var intet.. Shit jeg blev forskrækket da min største frygt er at det brænder..

Men hvordan kan en røgalarm gå igang uden røg????

Forstår det ikke.. Har jeg aldrig været ude for før..

Andre der har prøvet det?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Valle81

mortilfreja skriver:

Blev kl 6.50 i morges vækket ved at vores røgalarm på 1. sal hvor vi sover pludselig begyndte at hyle...  Spørg mig lige om jeg fik et shok og fór op af sengen, rendte rundt ovenpå og nedenunder for at se efter ild eller røg, men der var intet.. Shit jeg blev forskrækket da min største frygt er at det brænder..

Ej hvor sjovt, en anden skrev det samme for et par dage siden.

Den skal have skiftet batterier:0) Når batteriet er ved at være tomt så går den amok:0)

Anmeld

8. juni 2011

DianaM

Det er lidt skægt at du lige skriver dette.

Vi oplevede nøjagtig det samme i foregårs nat, hvor brandalarmen inde hos Helena lige pludselig hylene og vi strøg ud som skudt af kanoner.

Heldigvis var der intet galt, men hvorfor den gik igang ved jeg stadig ikke. Sys da normalt når det er batteriet, at den bare bipper irriterende med et hvis antal sekunder imellem.

Anmeld

8. juni 2011

mortilfreja

Valle81 skriver:

Ej hvor sjovt, en anden skrev det samme for et par dage siden.

Den skal have skiftet batterier:0) Når batteriet er ved at være tomt så går den amok:0)

Når batteriet er ved at være tomt så giver den kun et enkelt bip med et par minutters mellemrum.. Har aldrig været ude for at den pludselig går igang på den måde..

Anmeld

8. juni 2011

mortilfreja

DianaM skriver:

Det er lidt skægt at du lige skriver dette.

Vi oplevede nøjagtig det samme i foregårs nat, hvor brandalarmen inde hos Helena lige pludselig hylene og vi strøg ud som skudt af kanoner.

Heldigvis var der intet galt, men hvorfor den gik igang ved jeg stadig ikke. Sys da normalt når det er batteriet, at den bare bipper irriterende med et hvis antal sekunder imellem.

Ja man bliver viiiildt forskrækket og når at tænke de værste ting på meget kort tid

Og ja jeg mener oz at den kun giver et enkelt bip ind i mellem hvis batteriet skal skiftes

Anmeld

8. juni 2011

bobbles

mortilfreja skriver:

ja prøvede det midt om natten for 2 uger siden ca hvor den bare begyndte at hyle, tjekkede helt lejligheden 2 gange men der var intet ild eller røg!!! meget mystisk

Anmeld

8. juni 2011

mortilfreja

Mille maria skriver:

ja prøvede det midt om natten for 2 uger siden ca hvor den bare begyndte at hyle, tjekkede helt lejligheden 2 gange men der var intet ild eller røg!!! meget mystisk

Ja måske spøger det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.