SÆLGES: Babylegetøj fra lamaze, sebra mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juni 2011

K&S

Den har kostet 300 kr fra ny - men du kan få den for 100 + porto for der er to steder hvor der er en lille bitte micro størrelse tusch plet på den Nu er der selvfølgelig ikke batteri i min køkkenvægt - men jeg tror den vil kunne sendes for 30 kr

Går det godt med ham i dp? Nynne startede i mandags... pyyyh jeg synes det er hårdt

Ja, det går rigtig godt med Anton i DP. Vi var der sammen en times tid i går, men jeg var fuldstændig usynlig, så i dag har han været der alene fra 8-11.30 og han har bare hygget sig. De har været på legeplads og der har slet ikke været nogen problemer

Nu sover han sødt på altanen, han var MEGET træt  

Jeg har sover en laaaang lur...! Skønt ikke at blive afbrudt, før man var færdig med at sove

Jeg tjekkede lige BR´s hjemmeside og jeg kan faktisk få den fra ny til 100 kroner - den er sat ned fra 299, så jeg tror jeg springer fra og køber den i BR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Anne85

K&S skriver:

Ja, det går rigtig godt med Anton i DP. Vi var der sammen en times tid i går, men jeg var fuldstændig usynlig, så i dag har han været der alene fra 8-11.30 og han har bare hygget sig. De har været på legeplads og der har slet ikke været nogen problemer

Nu sover han sødt på altanen, han var MEGET træt  

Jeg har sover en laaaang lur...! Skønt ikke at blive afbrudt, før man var færdig med at sove

Jeg tjekkede lige BR´s hjemmeside og jeg kan faktisk få den fra ny til 100 kroner - den er sat ned fra 299, så jeg tror jeg springer fra og køber den i BR

Okay - det er bare helt iorden

Ej hvor DEJLIGT at det gik så godt Her går det desværre ikke helt så let... men det komemr forhåbentlig... vi har lidt travlt da jeg starter på job lige efter pinse Så vi var der sammen nogle timer i onsdags, mandag skulle hun så være der et par timer selv men det gik heeeelt galt - hun var bare SÅ ulykkelig så jeg kom igen efter 3 kvarter, igår var heller ikke skide sjov og idag går vist lidt bedre (sms´er med dagplejemoderen hele tiden) men hun NÆGTER at spise Hun kan intet få i hende - ifølge min mor (der har arbejdet som dagplejemor i mange år) en helt normal reaktion, men SHIT det er hårdt Nå, det skal nok gå - lige nu stresser jeg bare over at fra næste uge der hedder det altså fra 7.30-15.30 også selvom man er ked af det og ikke vil spise

Anmeld

8. juni 2011

K&S

Anne85 skriver:

Okay - det er bare helt iorden

Ej hvor DEJLIGT at det gik så godt Her går det desværre ikke helt så let... men det komemr forhåbentlig... vi har lidt travlt da jeg starter på job lige efter pinse Så vi var der sammen nogle timer i onsdags, mandag skulle hun så være der et par timer selv men det gik heeeelt galt - hun var bare SÅ ulykkelig så jeg kom igen efter 3 kvarter, igår var heller ikke skide sjov og idag går vist lidt bedre (sms´er med dagplejemoderen hele tiden) men hun NÆGTER at spise Hun kan intet få i hende - ifølge min mor (der har arbejdet som dagplejemor i mange år) en helt normal reaktion, men SHIT det er hårdt Nå, det skal nok gå - lige nu stresser jeg bare over at fra næste uge der hedder det altså fra 7.30-15.30 også selvom man er ked af det og ikke vil spise

Ej, det lyder hårdt - håber det bliver bedre, men kan godt forstå, du stresser lidt over at skulle starte på job i næste uge

Jeg  for jer

Anmeld

8. juni 2011

Halløjsa

Hvad koster billede 3

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

babytwins skriver:

Hvad koster billede 3

Du kan få den for 75 kr + porto

Anmeld

8. juni 2011

Halløjsa

Anne85 skriver:

Du kan få den for 75 kr + porto

hvad med 80 incl..

Anmeld

8. juni 2011

Mortil3på3og6

Anne85 skriver:

Jeg bor i Kolding (Vonsild)

Okay så..

Hm.. Bor i vejle, hvad ville porto blive ?

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

babytwins skriver:

hvad med 80 incl..

okay så Send mig en pb med din adresse

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

20 august skriver:

Okay så..

Hm.. Bor i vejle, hvad ville porto blive ?

Hvis den kan sendes som brev så bliver det vist 40-50 kr. har du mulighed for at køre til Hedensted? Der arbejder min mand nemlig og så kunne han tage det med

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

Anne85 skriver:

Den er ikke brugt specielt meget - dog er der et par små ridser i det lille spejl, men de kommer meget hurtigt synes jeg. Der står den ikke kan vaskes - men umiddelbart ville jeg godt synes den kunne klare en finvask eller at blive vasket i hånden.

Jeg vil gerne ihvertfald have halv pris for den - ellers vil jeg hellere pakke den ned og gemme den til en evt. lillebror/søster

Hmm tænker bare lidt, hvis Nynne har haft den i munden og alt det, så jeg jeg lidt pivet med bakterier, troede godt den kunne vaskes. Så det bliver lige en tænker, så intet er sikkert, kan bare ikke finde dem i butikkerne, måske mig der er blind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.