K&S skriver:
Ja, det går rigtig godt med Anton i DP. Vi var der sammen en times tid i går, men jeg var fuldstændig usynlig, så i dag har han været der alene fra 8-11.30 og han har bare hygget sig. De har været på legeplads og der har slet ikke været nogen problemer 
Nu sover han sødt på altanen, han var MEGET træt
Jeg har sover en laaaang lur...! Skønt ikke at blive afbrudt, før man var færdig med at sove 
Jeg tjekkede lige BR´s hjemmeside og jeg kan faktisk få den fra ny til 100 kroner - den er sat ned fra 299, så jeg tror jeg springer fra og køber den i BR 
Okay - det er bare helt iorden

Ej hvor DEJLIGT at det gik så godt

Her går det desværre ikke helt så let... men det komemr forhåbentlig... vi har lidt travlt da jeg starter på job lige efter pinse

Så vi var der sammen nogle timer i onsdags, mandag skulle hun så være der et par timer selv men det gik heeeelt galt - hun var bare SÅ ulykkelig så jeg kom igen efter 3 kvarter, igår var heller ikke skide sjov og idag går vist lidt bedre (sms´er med dagplejemoderen hele tiden

) men hun NÆGTER at spise

Hun kan intet få i hende - ifølge min mor (der har arbejdet som dagplejemor i mange år) en helt normal reaktion, men SHIT det er hårdt

Nå, det skal nok gå - lige nu stresser jeg bare over at fra næste uge der hedder det altså fra 7.30-15.30 også selvom man er ked af det og ikke vil spise
Anmeld