Kagemøde i Slagelse d. 13. Update:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er der mest stemning for at lave på mandag

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.122 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Polkaprik

• Hej tøser

Nå jeg tror lige vi skal have samlet trådene og få helt styr på hvad der skal ske på mandag når vi skal mødes.

Der var en masse ønsker for hvad I gerne ville lave og da jeg ved af erfaring at vi ikke kan nå det hele tænkte jeg at vi lige måtte holde en afstemning 

Følgene tøser har tilmeldt sig dagen:

Roenlund....Grøntsager

ZamanogDania..Sodavand

Sandorff.....pålæg

Lou87........brød

Lullaby.......Slik/snack

Lisbeth.......Sodavand

Loa....Kan du hoppe på noget brød??????????

Sussi.......Pålæg

Unni.........Slik/snack

Polkaprik......the, kaffe og pålæg

-----------------------------------------------------------------------------------

Har alle mine adresse og telefonnummer så I ved hvor i skal hen? Ellers så smid mig lige en PB

Jeg vil opfordre til at man lige bekræfter i denne tråd om man stadig er klar på at komme på mandag samt skrive hvorfra i landet man kommer så der er mulighed for at arrangere noget samkørsel for dem der skal samme vej

Skal jeg købe fondant til nogle?

Lille pakke koster 35 kr stor pakke koster 110 kr.

Ellers skal der medbringes følgene ting:

• Et stykke oasis der måler ca 10 x 15 cm (kan købes i større supermarkeder og blomsterbutikker)
  • Et underlag til at arbejde på (kan evt lånes af mig)
  • De materialer man selv skal bruge. Skriv hvis I er i tvivl om hvad der skal bruges til det i gerne vil lave
  • Det værktøj man har. Det er ikke alle der har og det er ok så låner man bare

Glædermig til endnu en fed dag sammen med jer i kagernes tegn

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Loa

Jeg er freeeeeesh..... Også på brød

Har du stadig den pakke fondant til mig, ellers må du meget gerne købe en stor pakke til mig....

Øhm skal vi medbringe oasis??  (hehe til hvad?)

Anmeld

8. juni 2011

Unnie

Polkaprik skriver:

• Hej tøser

Nå jeg tror lige vi skal have samlet trådene og få helt styr på hvad der skal ske på mandag når vi skal mødes.

Der var en masse ønsker for hvad I gerne ville lave og da jeg ved af erfaring at vi ikke kan nå det hele tænkte jeg at vi lige måtte holde en afstemning 

Følgene tøser har tilmeldt sig dagen:

Roenlund....Grøntsager

ZamanogDania..Sodavand

Sandorff.....pålæg

Lou87........brød

Lullaby.......Slik/snack

Lisbeth.......Sodavand

Loa....Kan du hoppe på noget brød??????????

Sussi.......Pålæg

Unni.........Slik/snack

Polkaprik......the, kaffe og pålæg

-----------------------------------------------------------------------------------

Har alle mine adresse og telefonnummer så I ved hvor i skal hen? Ellers så smid mig lige en PB

Jeg vil opfordre til at man lige bekræfter i denne tråd om man stadig er klar på at komme på mandag samt skrive hvorfra i landet man kommer så der er mulighed for at arrangere noget samkørsel for dem der skal samme vej

Skal jeg købe fondant til nogle?

Lille pakke koster 35 kr stor pakke koster 110 kr.

Ellers skal der medbringes følgene ting:

• Et stykke oasis der måler ca 10 x 15 cm (kan købes i større supermarkeder og blomsterbutikker)
  • Et underlag til at arbejde på (kan evt lånes af mig)
  • De materialer man selv skal bruge. Skriv hvis I er i tvivl om hvad der skal bruges til det i gerne vil lave
  • Det værktøj man har. Det er ikke alle der har og det er ok så låner man bare

Glædermig til endnu en fed dag sammen med jer i kagernes tegn

Michelle

Jeg kommer og jeg er fra Slagelse Jeg vil godt vide hvilke matrialer det er... Er temlig ny :0)

Anmeld

8. juni 2011

Polkaprik

Jeg er freeeeeesh..... Også på brød

Har du stadig den pakke fondant til mig, ellers må du meget gerne købe en stor pakke til mig....

Øhm skal vi medbringe oasis??  (hehe til hvad?)

Super!

Oasis bruges til at sætte ting fast på mens man laver dem og de tørre. F. eks mennesker hvor de sidder med benene ud over kanten

Jeg fikser en stor pakke fondant til dig

Anmeld

8. juni 2011

Polkaprik

Unnie skriver:

Jeg kommer og jeg er fra Slagelse Jeg vil godt vide hvilke matrialer det er... Er temlig ny :0)

Det kommer an på vad du gerne vil lave. Til mennesker og andre figurer skal man bruge fondant, farver, nogle gange oasis, cocktailpinde/tandstikker. Til blomster på stilk skal der bruges fondant, farver, blomstertråd, skumklude(engangsvaskeklude og evt støvdragere. Det er altid en god ide at have noget madpapir eller mellemlægspapir hvor tingene kan sidde og tørre på.

Og så er en kasse af en slags nødvendig til at transportere de ting sikkert hjem i, som du har lavet

Anmeld

8. juni 2011

Magsen

aaaaaaaaaaaaarh, jeg vil oooogså  

Anmeld

8. juni 2011

Polkaprik

Maggieh skriver:

Så må du finde dig den lejlighed her i Slagelse

Kan i øvrigt lige fortælle at Slagelse er den 8. største by på sjælland Så nemlig du efterspurgte hvor stor den var

Anmeld

8. juni 2011

Loa

Polkaprik skriver:

Super!

Oasis bruges til at sætte ting fast på mens man laver dem og de tørre. F. eks mennesker hvor de sidder med benene ud over kanten

Jeg fikser en stor pakke fondant til dig

Nååååårh, det har jeg aldrig prøvet før, men det vil jeg da se om jeg kan fremskaffe......

Anmeld

8. juni 2011

Loa

Maggieh skriver:

Hvor kommer du fra?

Anmeld

8. juni 2011

LISBETH:-)

Jeg er helt klart på!

Jeg kommer fra falster og dem der vil kører med mig skal være ved Højmølle kro kl. 8.30 - skriv lige en besked inden. Sandorff har jeg allerede en aftale med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.