5 mdr youghurt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

katja26

Hej min dreng er 5 mdr og 1 uge hvornår er det de små må få youghurt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

de-wett

katja26 skriver:

Hej min dreng er 5 mdr og 1 uge hvornår er det de små må få youghurt?

min sp sagde til mig at pga deres udvikling med maven osv må de få youghurt fra 6 måneder.

Ymer/tykmælk og osv i disse produkter skulle vi vente med til 8 måneder.

Anmeld

8. juni 2011

Nalle

Jeg ville nok begynde at give ham A 38 når han var 6 måneder

Alm yoghurt er der så meget sukker i.

Anmeld

8. juni 2011

katja26

de-wett skriver:

min sp sagde til mig at pga deres udvikling med maven osv må de få youghurt fra 6 måneder.

Ymer/tykmælk og osv i disse produkter skulle vi vente med til 8 måneder.

tak det fordi jeg sidder og spiser pære og banan youghurt lige nu og han angriber min ske hver gang jeg prøver at tage en bid hehe det gør han næsten med alt tænkte bare jeg lige ville høre ku nemlig ikk lige huske det hehe

Anmeld

8. juni 2011

katja26

Nalle skriver:

Jeg ville nok begynde at give ham A 38 når han var 6 måneder

Alm yoghurt er der så meget sukker i.

tak det fordi jeg sidder og spiser pære og banan youghurt lige nu og han angriber min ske hver gang jeg prøver at tage en bid hehe det gør han næsten med alt tænkte bare jeg lige ville høre ku nemlig ikk lige huske det hehe

Anmeld

8. juni 2011

de-wett

katja26 skriver:

altså ville da ikke mene der ville ske noget med at lade ham smage  min datter smager skam på mange ting selvom hun "kun" er 6 måneder og gjord hun også inden.

så tror ikke der sker noget at han smager så længe han ikke får det som et "måltid" endnu

Anmeld

8. juni 2011

Nalle

katja26 skriver:

Hehe, det sker der ikke noget ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.