Cybex autostol pallas fix?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Mille83

Er der nogen af jer der kender til den? 

Den har vundet en masse teste i Tyskland kan jeg se, men ved ikke om jeg føler mig tryg ved at der bare er en støtte for maven og inge sele til den lille.

Vores datter er 1 år. og vi overvejer denne stol til vores bil nummer 2, men vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

LC

Kender desværre ikke lige den stol du nævner. Men har hørt meget godt om de stole, hvor der er støtte på maven og ingen sele.

Det er noget med at når man køre galt, så støtter den på hele maven i stedet for kun der hvor sele sidder. Så det med selen skulle fungere rigtig godt.

Anmeld

8. juni 2011

A.

vi har en cybex ikke lige de model men den er vi glade for og den vandt også nogen tester her i dk

Anmeld

8. juni 2011

Mille83

A. skriver:

vi har en cybex ikke lige de model men den er vi glade for og den vandt også nogen tester her i dk

Er der sele i jeres? Eller støtter den også kun maven? 

Anmeld

8. juni 2011

A.

Mille83 skriver:

Er der sele i jeres? Eller støtter den også kun maven? 

nej ingen sele vi bruger dem fra bilen da vi har autostol fra18kg + autostoler med seler holder kun til 18 kg bagefter giver de efter hvis det sker noget

Anmeld

8. juni 2011

Mille83

A. skriver:

nej ingen sele vi bruger dem fra bilen da vi har autostol fra18kg + autostoler med seler holder kun til 18 kg bagefter giver de efter hvis det sker noget

Okay tak for svar, tror vi må op og kigge på sådan en cybex, var bare lidt bange for der ingen sele er i.....

Anmeld

8. juni 2011

A.

Mille83 skriver:

Okay tak for svar, tror vi må op og kigge på sådan en cybex, var bare lidt bange for der ingen sele er i.....

det er ikke seler i autostoler fra 18 kg

Anmeld

13. juni 2011

Lenats31

Jeg tror den ene mener en Cybex fra 9 kg med puden foran og den anden skriver om en booster med ryg fra 15 kg. Barnet er 1 år så det må være den fra 9 kg. Når det er sagt, så ville jeg meget hellere investere i en større bagudvendt. de er noget mere sikre ude på vejene.

Lena

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.