er det vigtigt med tisseble når de små er forkølet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

dollygirl

Min søn er blevet forkølet og han har svært ved at trække vejret og sover meget skidt . Men men jeg kom til at læse på nettet at han skal tisse godt . Han får rigeligt med væske ingen appetit til skemad kun mælk . Men jeg har skiftet ham kun tre gange igår og i nat er hans ble slet ikke fyldt op. Normalt skifter jeg ham 1-2 gange om natten. Er det dårligt ?? Skal jeg ringe til lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

dollygirl

lillepuller skriver:

Min søn er blevet forkølet og han har svært ved at trække vejret og sover meget skidt . Men men jeg kom til at læse på nettet at han skal tisse godt . Han får rigeligt med væske ingen appetit til skemad kun mælk . Men jeg har skiftet ham kun tre gange igår og i nat er hans ble slet ikke fyldt op. Normalt skifter jeg ham 1-2 gange om natten. Er det dårligt ?? Skal jeg ringe til lægen

Hjælp er bekymret

Anmeld

8. juni 2011

katja26

lillepuller skriver:

Hjælp er bekymret

hvor gammel er din søn ? sys du skal ringe til lægen om ikk andet så for at få svar på dit spørgsmål så du ikk er bekymret

Anmeld

8. juni 2011

henh01

bare der er lidt tis i bleen så er alt okay.

Anmeld

8. juni 2011

Heidimed lea

jeg ville nok også ringe til lægen.. ikke så meget pga tisset men pga hans vejrtrækning...    det er altid rart og få lyttet på dem når de hoster sådan...

god bedring   knus Heidi

Anmeld

8. juni 2011

dollygirl

katja26 skriver:

hvor gammel er din søn ? sys du skal ringe til lægen om ikk andet så for at få svar på dit spørgsmål så du ikk er bekymret

Han er 7mdr .

Anmeld

8. juni 2011

dollygirl

Heidimed lea skriver:

jeg ville nok også ringe til lægen.. ikke så meget pga tisset men pga hans vejrtrækning...   det er altid rart og få lyttet på dem når de hoster sådan...

god bedring   knus Heidi

Jeg havde ringet til lægevagten men han sagde at det var ikke alvorligt medmindre han får feber

Anmeld

8. juni 2011

dollygirl

henh01 skriver:

bare der er lidt tis i bleen så er alt okay.

Okay puha .

Anmeld

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

som en anden skriver ville jeg ringe til lægen men det mest for hans vejrtrækning for lige at få lyttet på ham det er rart lige at få det gjort jo.

ved ikk det med bleen vil da mene at bare den er våd så er det jo godt nok har ikk selv oplevet det med min datter lige på det punkt. men er du bekymret for noget så er lægen der altid for en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.