Hvor mange af jer trænede under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Wimmie

Ja, som spørgsmålet lyder; hvor mange af jer trænede eller dyrkede fitness/motion under jeres graviditet og hvor længe kunne I holde til det?

Var der nogle specielle ting/redskaber I måtte stoppe med eller gøre anderledes?

Jeg går selv til træning i Fitness World, og jeg håber på at kunne blive ved længe endnu, men jeg kan allerede mærke at min udholdenhed svigter lidt  Jeg klør dog stadig på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

-Milla-

Jeg har trænet stort set hele graviditeten. Løb frem til midt i 20erne tror jeg.
Derefter gik jeg over til at bruge crossmaskinen. Ellers har Jeg styrketrænet det jeg normalt har gjort bare ik så meget mavemuskler.
Squat og andre stående øvelser stoppede jeg også med, da det blev for besværligt ift. maven.
Ellers så er det bare om at lytte til kroppen og langsomt trappe ned.
Min sidste træning var i sidste uge, hvor jeg var i uge 38, håber jeg når derned en gang i denne, men er begyndt at tvivle- kroppen er træt og ved at forberede sig til fødsel tror jeg.
Tillykke med graviditeten og rigtig god fornøjelse med træningen.

Anmeld

8. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja, som spørgsmålet lyder; hvor mange af jer trænede eller dyrkede fitness/motion under jeres graviditet og hvor længe kunne I holde til det?

Var der nogle specielle ting/redskaber I måtte stoppe med eller gøre anderledes?

Jeg går selv til træning i Fitness World, og jeg håber på at kunne blive ved længe endnu, men jeg kan allerede mærke at min udholdenhed svigter lidt  Jeg klør dog stadig på.

Jeg er lige begyndt at træne igen efter en halvsløj periode pga. meget træthed osv. i starten af graviditeten.

Jeg har netop fået lagt et program som jeg skal følge den næste måned. Det er kun en måned fordi jeg stopper træningen i det center, men så regner jeg med at gå til noget styrketræning i DGI hvor jeg skal svømme og gå til Yoga. 

Min skræk er at få en besværlig graviditet og fødsel, samt blive overvægting, så det skal nok holde mig i gang.

Ud over det løber jeg ind imellem. Har løbet meget førhen, men kommer nok ikke op på samme niveau mens jeg er gravid. 

Anmeld

8. juni 2011

Wimmie skriver:

I starten svømmede jeg 3 gange om ugen, men måtte holde en pause på et par mdr. da det simpelthen gjorde for ondt i bæknet!! Jeg  begyndte igen, da jeg var ca. 7mdr. henne, men kun en eller to gange om ugen!!

Du skal iøvrigt huske på at du ik må træne alt for hårdt.. Altså, plusen må ik komme for højt op, så blodet pisker rundt i kroppen!! Den lille's hjerte skal jo også kunne følge med.

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.