Cake pops

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

sandorff

sidder og får lyst til at prøve at lave cake-pops, så jeg gogglede en fremgangsmåde. der snakker de om candy melts, det de dypper poppen i. hvad er det???

håber nogle kan hjælpe mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Dot D

Candy melts er noget der ligner store chokoladeknapper i forskellige farver, det er vel egentligt en form for chokolade, vil jeg tro...

Har lige købt hvid, lyserød og grøn, så skal snart prøve at lave nogle "POPS"

Anmeld

8. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dot D skriver:

Candy melts er noget der ligner store chokoladeknapper i forskellige farver, det er vel egentligt en form for chokolade, vil jeg tro...

Man kan også købe farve til chokolade.  

Anmeld

8. juni 2011

sandorff

Dot D skriver:

jamen så var det dem jeg så i specialkøbmanden. det var bare nogle kedelige farver, men kan jo bare købe hvid smide noget pastafarve i....

Anmeld

8. juni 2011

Dot D

sandorff skriver:

jamen så var det dem jeg så i specialkøbmanden. det var bare nogle kedelige farver, men kan jo bare købe hvid smide noget pastafarve i....

Så skal du lige huske at spørge, hvilke farver der kan bruges, mener det er nogle andre end dem, du bruger til fondant, men er ikke helt sikker

Anmeld

8. juni 2011

sandorff

Dot D skriver:

Så skal du lige huske at spørge, hvilke farver der kan bruges, mener det er nogle andre end dem, du bruger til fondant, men er ikke helt sikker

tak for tippet...

Anmeld

8. juni 2011

LISBETH:-)

Har lavet dem en del gange.

Man kan bruge alm hvid chokolade og så skal man bruge pulver farver. Ikke pasta farver.

Og så skal chokoladen være beregnet til at smelte, eller har jeg af bitter erfarring lært at det bliver noget juks.

Anmeld

8. juni 2011

sandorff

lisbeth2910 skriver:

Har lavet dem en del gange.

Man kan bruge alm hvid chokolade og så skal man bruge pulver farver. Ikke pasta farver.

Og så skal chokoladen være beregnet til at smelte, eller har jeg af bitter erfarring lært at det bliver noget juks.

pulverfarve - got it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.