Klamt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at mig og kæresten lige er flyttet hjem til min svigerfar, pga problemer med vores tidligere udlejer.. 
Nu har min svigerfar så valgt at han lige ville rydde op i vores ting og tøj.. og det er ! INKLUSIV ! Mit undertøj, både rent og beskidt Hvor synes jeg bare det er såsåsåsåså klamt, føj for helvede.. Nu kan det fandme ikke gå hurtigt nok med at finde en skide lejlighed, og så er jeg næsten ligeglad med om det er en lorte lejlighed, at den er for lille, eller for dyr.. 
Jeg kan fandme ikke se min svigerfar i øjnene uden at jeg er ved at brække mig.. 

Vælger at være anonym fordi jeg er så flov over det .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Mira0911

kan godt se det er træls... 

Måske det vil være nemmere at sige til svigerfar at oprydning af jeres egne ting, skal i nok selv klare...?

Anmeld

7. juni 2011

MaliksMor

det forstår jeg godt. det var da også underligt at begynde at rode i ens ting?

hmm.. men, måske han bare ville være flink.. selvom det med undetøjet er måske lidt at gå over grænsen.. har du ikke sagt noget til ham?

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

kan godt se det er træls... 

Måske det vil være nemmere at sige til svigerfar at oprydning af jeres egne ting, skal i nok selv klare...?

Han er slet ikke sådan til at snakke med.. 
har prøvet.. Og ingeting hjælper.. men bare det at han har "ryddet" op i mit undertøj er simpelthen bare for vammelt!!! 

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

CamillaRH skriver:

det forstår jeg godt. det var da også underligt at begynde at rode i ens ting?

hmm.. men, måske han bare ville være flink.. selvom det med undetøjet er måske lidt at gå over grænsen.. har du ikke sagt noget til ham?

jo, har prøvet.. men det går ikke igennem til ham ..

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Han er slet ikke sådan til at snakke med.. 
har prøvet.. Og ingeting hjælper.. men bare det at han har "ryddet" op i mit undertøj er simpelthen bare for vammelt!!! 

Synes ikke han bare kan tillade sig at gøre det... Hvad med at din kæreste siger noget til ham? 

altså svigerfar skal jo respektere at du ikke vil have han rydder op i dine/jeres sager... 

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Synes ikke han bare kan tillade sig at gøre det... Hvad med at din kæreste siger noget til ham? 

altså svigerfar skal jo respektere at du ikke vil have han rydder op i dine/jeres sager... 

Jeg aner det ikke.. Både min kæreste og min svigerFAMILIE generelt er ikke til at snakke med på den måde..

Aner ikke hvordan jeg skal forklarer det.. men det er næsten UMULIGT .. Desværre

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg aner det ikke.. Både min kæreste og min svigerFAMILIE generelt er ikke til at snakke med på den måde..

Aner ikke hvordan jeg skal forklarer det.. men det er næsten UMULIGT .. Desværre

Ja så er det da ikke nemt... 

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Ja så er det da ikke nemt... 

nej desværre.. 
har lige snakket med min kusine, og jeg flytter nok hjem til hende, indtil vi finder en lejlighed.. Heldigvis  

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

nej desværre.. 
har lige snakket med min kusine, og jeg flytter nok hjem til hende, indtil vi finder en lejlighed.. Heldigvis  

Jamen så er det da ude verden, hvis du flytter dertil? og tager dine ting med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.