Nu vi endelig gift, mem hvad så med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

FamilenStorm

Hej piger..

Fik min dejlige mand i lørdags Og vi har nu fået fælles mellemnavn og efternavn..

Men hvad så med kørekort og pas nu?? Skal det skiftes? Eller har det ingen betydning*?

Vi rejser meget til USA, Så er næsten helt sikker på at passet skal? Men Skal man så til at betale de 600kr igen??

Håber der er nogle der kan hjælpe

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

FamilenStorm skriver:

Hej piger..

Fik min dejlige mand i lørdags Og vi har nu fået fælles mellemnavn og efternavn..

Men hvad så med kørekort og pas nu?? Skal det skiftes? Eller har det ingen betydning*?

Vi rejser meget til USA, Så er næsten helt sikker på at passet skal? Men Skal man så til at betale de 600kr igen??

Knus

Jeg vil mene passet skal. Kørekort burde ikke være nødvendigt. 

Anmeld

7. juni 2011

Nemesis

nej det behøver du ikke. Når du rejser skal du bare være obs på at bestille billetten i det navn der står i passet.

:-) Sisse

Anmeld

8. juni 2011

FamilenStorm

ladydan1 skriver:

nej det behøver du ikke. Når du rejser skal du bare være obs på at bestille billetten i det navn der står i passet.

:-) Sisse

Super :-) Tusind tak for svar :-)

Anmeld

8. juni 2011

K&S

FamilenStorm skriver:

Hej piger..

Knus

Du behøver ikke skifte hverken pas eller kørekort

Når du bestiller rejse, skal du bare huske at bestille billetten i det navn, der står i passet - så er der ingen problemer.

Vi rejste kort tid efter vores bryllup og vi blev anbefalet at medbringe vores vielsesattest, hvis der skulle være nogle problemer

Anmeld

8. juni 2011

K&S

FamilenStorm skriver:

Hej piger..

Knus

Og STORT tillykke med brylluppet

Anmeld

8. juni 2011

1000Ben

Jeg mener klart at passet skal skiftes, det er jo ulovligt at rejse med ID som ikke passer - men ring og hør' politiet's vagthavende, de ville kunne svare dig på det med det samme

Anmeld

8. juni 2011

LC

Har selv stået i samme situation...

Jeg har stadig ikke skiftet mit kørekort, da det ikke er nødvendigt. Fik også afvide at det ikke var nødvendigt at skifter passet(af dem der laver pas nede på kommunen)

Men da vi sagde at vi skulle på bryllupsrejse til New York, så anbefalede hun alligevel at få nye pas, da de er rimelig strikse med at de er korrekte i USA. Det ville jo være ærgeligt at blive afvist og kunne flyve hjem igen fordi man ikke har betalt for nye pas.

Så selvom det ikke er nødvendigt så valgte vi at få det gjordt. Havde det været en tur til et eller andet andet sted havde vi nok ikke fået dem skiftet.

Anmeld

8. juni 2011

FamilenStorm

K&S skriver:

Du behøver ikke skifte hverken pas eller kørekort

Når du bestiller rejse, skal du bare huske at bestille billetten i det navn, der står i passet - så er der ingen problemer.

Vi rejste kort tid efter vores bryllup og vi blev anbefalet at medbringe vores vielsesattest, hvis der skulle være nogle problemer

Mange tak for svar.. Så får kørekortet lov at blive.. Tænker at vi skifter passet når det nu er USA vi rejser meget til.. De er jo vildt strikse og kan næsten få en til at føle sig kriminiel på forhånd ;-)

Anmeld

8. juni 2011

FamilenStorm

K&S skriver:

Og STORT tillykke med brylluppet

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.