At savne et sted - Kender i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

At i savner et sted så meget, at det kan få jer til at græde blot ved tanken?? 

Sidder her og småhylder - som så mange andre gange - fordi jeg savner min Kibbutz og Israel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Mira0911

Ja, savner faktisk tit at bo der hvor min plejefamilie bor... Kæmpe nedlagt gård... 

Anmeld

7. juni 2011

Kay

svner nogle gange den by jeg er vokset op i... men heldigvis bor mine forældre der så vi kommer der tit... og er begynt at savne filipinerne rigtig meget... vi har venner der bor der nede og vi var der for første gang i april... og det savner jeg ret tit nu...

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911 skriver:

Ja, savner faktisk tit at bo der hvor min plejefamilie bor... Kæmpe nedlagt gård... 

Hvor henne? 

Anmeld

7. juni 2011

Kay skriver:

svner nogle gange den by jeg er vokset op i... men heldigvis bor mine forældre der så vi kommer der tit... og er begynt at savne filipinerne rigtig meget... vi har venner der bor der nede og vi var der for første gang i april... og det savner jeg ret tit nu...

Du lyder pænt forelsket i Filippinerne.  Så må i derned igen snart. 

Anmeld

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

At i savner et sted så meget, at det kan få jer til at græde blot ved tanken?? 

Sidder her og småhylder - som så mange andre gange - fordi jeg savner min Kibbutz og Israel. 

Haha, småhylder. Mente småhyler. Det andet lyder som små underdrenge. Haha 

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

Hvor henne? 

Det en lille by.. ligger ca. 30 min herfra hvor jeg bor.. Dog er det kun min plejefar der lever... Plejemor døde i 2003... 

Anmeld

7. juni 2011

Kay

Du lyder pænt forelsket i Filippinerne.  Så må i derned igen snart. 

ville tage der ned hvert år... hvis ik det var så dyrt... altså få fly biletterne...

Anmeld

8. juni 2011

Bondepigen

Ja mit barndomshjem. Min søster plus mand bor der nu, men det er bare ikke det samme som dengang! Der er lavet en del om, både i hus og have... Men er da glad for at jeg stadig har tilknytningsforhold til området. Men det bliver ikke det samme som dengang jg selv voksede op der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.