Jeg drømmer lige lidt.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

An&Jo

om den her..

http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=80308&forretningsnr=105468

så kunne jeg godt undvære huset i gentofte til 8mil.. Det er jo helt perfekt med plads til masser af børn hvis man lige deler den ene af stuerne op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

An&Jo

opsedasse, den røg hurtigt væk..

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

Det ser nu meget fint ud, men ikke noget jeg ville bo i

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

Dinna88 skriver:

Det ser nu meget fint ud, men ikke noget jeg ville bo i

sådan er vi jo så forskellige..

Jeg synes det er et fint lille rækkehus med gode muligheder i..

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

An&Jo skriver:

sådan er vi jo så forskellige..

Jeg synes det er et fint lille rækkehus med gode muligheder i..

Ja, og det er jo kun godt nok 

Ja, det er jo lækkert, hvis du synes det! Jeg er personligt til stukke i loftet, lave vægge, hyggelige farver på væggene og ikke mindst privatliv  Ej, som lejer er jeg ikke kritisk. Men når det kommer til at jeg skal have mit eget, så er jeg.

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

Dinna88 skriver:

Ja, og det er jo kun godt nok 

Ja, det er jo lækkert, hvis du synes det! Jeg er personligt til stukke i loftet, lave vægge, hyggelige farver på væggene og ikke mindst privatliv  Ej, som lejer er jeg ikke kritisk. Men når det kommer til at jeg skal have mit eget, så er jeg.

lige nu bor jeg endnu tættere.. bor på kollegie nemlig.. og så kan jeg godt lide ideen om en lille have uden så meget vedligeholdelse..

Desuden får man ikke vildt meget hus i den prisklasse ovre på øen..

men jeg kan også godt lide stukke osv, meeen det bliver bare lidt for herskabeligt for mig lige nu.. Måske om nogle år..

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

An&Jo skriver:

lige nu bor jeg endnu tættere.. bor på kollegie nemlig.. og så kan jeg godt lide ideen om en lille have uden så meget vedligeholdelse..

Desuden får man ikke vildt meget hus i den prisklasse ovre på øen..

men jeg kan også godt lide stukke osv, meeen det bliver bare lidt for herskabeligt for mig lige nu.. Måske om nogle år..

Ah, ja, så er der forskel

Neej, det er jo ene af ulemperne ved at bo derovre. Der er jeg glad for Jylland! Herskabsagtigt?  når jeg køber hus, så skal de være der. Er de der ikke forvejen, så skal jeg nok få dem sat på  Synes slet ikke det er fint eller noget, men smukt.

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

Dinna88 skriver:

Ah, ja, så er der forskel

Neej, det er jo ene af ulemperne ved at bo derovre. Der er jeg glad for Jylland! Herskabsagtigt?  når jeg køber hus, så skal de være der. Er de der ikke forvejen, så skal jeg nok få dem sat på  Synes slet ikke det er fint eller noget, men smukt.

bor selv i jylland lige nu, men arbejdsmulighederne er bedre derovre, så overvejer at flytte derover..

det er smukt ja, men for mig virker det sådan lidt slotagtigt.. og min møbelstil osv passer bare ikke ind med rolige farver og stuk, hvis du forstår..

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

An&Jo skriver:

bor selv i jylland lige nu, men arbejdsmulighederne er bedre derovre, så overvejer at flytte derover..

det er smukt ja, men for mig virker det sådan lidt slotagtigt.. og min møbelstil osv passer bare ikke ind med rolige farver og stuk, hvis du forstår..

Ah. Okay

For mig er det bare som en del af mange hjem Men okay, hvis det  slet ikke passer ind i din stil. Der ville mine møbler og kommende møbler/indretning se sær ud i den lejlighed du viser her - jeg har mørke træmøbler, en dragkiste osv. Jeg elsker den romantiske stil/det antikke

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

Dinna88 skriver:

Ah. Okay

For mig er det bare som en del af mange hjem Men okay, hvis det  slet ikke passer ind i din stil. Der ville mine møbler og kommende møbler/indretning se sær ud i den lejlighed du viser her - jeg har mørke træmøbler, en dragkiste osv. Jeg elsker den romantiske stil/det antikke

præcis..

og jeg kører sort og hvid med pangfarver ind imellem.. jeg kan godt finde på at hænge et orange maleri op eller sådan noget.. så min stil passer perfekt ind der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.