På eget værelse, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Jakob'sMor

Go aften de damer.

Jakob sover på anden nat på sit eget værelse - er det for tidligt eller?

Han sov igennem i en alder af to mdr - han er jo bare lige på den anden side af gangen og begge døre er åbne Vi valgte hans eget værelse, fordi min kæreste står op kl 5.00 og Jakob kan ikke undgå at vågne og synes det er synd.

Hvornår kom jeres små på eget værelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

2babygirls

Go aften de damer.

Han sov igennem i en alder af to mdr - han er jo bare lige på den anden side af gangen og begge døre er åbne Vi valgte hans eget værelse, fordi min kæreste står op kl 5.00 og Jakob kan ikke undgå at vågne og synes det er synd.

Madeleine kom på eget værelse som 3½mdr gammel, og hun har været der lige siden, dog med få undtagelser ved tigerspring og sygdom.

Anmeld

7. juni 2011

FruEllingsen

Jakob'sMor skriver:

Go aften de damer.

Marcus kom på eget værelse da han var lidt over 3 mdr. der havde han sovet igennem et par uger, og vi forstyrrede ham egentlig bare når vi gik i seng/stod op.

Anmeld

7. juni 2011

serinasmor

serina kom på eget værelse da hun var 3½ mdr ... vi flyttede i noget større ..så hun fik eget værelse der

ellers havde hun nok fået det allerede efter 14 dage eller lign

Anmeld

7. juni 2011

Isabella_mor

villads kom på sit værelse og sove for 1 mdr siden ca... og det fungere fint.. jeg er dog en værre pyllerrøv og er bange for at jeg ikke hører ham om morgenen, så jeg har babyalrm på ham.... 

Anmeld

7. juni 2011

BabyThilde

Thilde var 3 måneder og har ikke sovet inde hos os siden

Anmeld

7. juni 2011

kamtok

Min Jakob er lige kommet på eget værelse i dag, men har sovet i egen vugge/seng siden han blev født - han er 7,5 mndr. Han har sovet igennem siden han var ca. 3 mndr.

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Naomi er stadig ikke .. Men KUN fordi vi ikke har et værelse til hende .. vi prøøøøøver at finde noget større men det sku ikke bare som at sige det ellers var hun kommet for LANG tid siden

Anmeld

7. juni 2011

Jakob'sMor

Tak for svar

Anmeld

7. juni 2011

Janni.

Silas flyttede på eget værelse 4 dage siden, og sover bare så godt. Og mor her får en bedre søvn og mere overskud til ham, han er nemlig en knirker og jeg vågner hver gang han knirker. Vi har baby alarmen sat til hele natten, og den reagerer ikke hvis han kun knirker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.