Ubehag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Levi&LilysMor

Har oplevet samme ubehag nogle gange nu, det ligger op over navlen, så har tænkt om det mon kan være noget som skubber på mine ribben? aner ikke hvad det eller ´s lige skulle være, for det gør ikke ondt, det føles bare træls ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Mira0911

Mon ikke det er baby som presser lidt på derinde... ? 

Anmeld

8. juni 2011

Levi&LilysMor

Mira0911 skriver:

Mon ikke det er baby som presser lidt på derinde... ? 

Det kan da egentlig godt være... for han er jo heller ikke så vildt bette mere, har heller ikke følt noget indtil videre idag...

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

BabyBoy11 skriver:

Det kan da egentlig godt være... for han er jo heller ikke så vildt bette mere, har heller ikke følt noget indtil videre idag...

Vil tro det er det hvert fald...

Anmeld

8. juni 2011

twinny

tror os bebs presser.. Jeg har det også på den måde...

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

BabyBoy11 skriver:

Har oplevet samme ubehag nogle gange nu, det ligger op over navlen, så har tænkt om det mon kan være noget som skubber på mine ribben? aner ikke hvad det eller ´s lige skulle være, for det gør ikke ondt, det føles bare træls ...

Mon ikke det skyldes at bebsen trykker på dine tarme, som så bliver trykket op mod mavesækken.
Det kan godt give ubehag og utilpashed.
Det forsvinder som regel igen efterhånden som tarme, mavesæk og livmoder får tilpasset sig i forhold til hinanden og hvor de skal ligge.
Det kan også være mavesyre, der generer..så prøv evt med Alminox eller andet syreneutraliserende fra apoteket og se om det evt skulle hjælpe.
Bliver det ved...så få lige en snak med lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juni 2011

Fru Nielsen

Jeg er idag gået ind i uge 31. Jeg døjer utrolig meget med forstoppelse og hvis jeg virkelig trænger til at komme på wc så får jeg også ubehag/ondt i det øverste af min mave indtil jeg har været på wc.....

Anmeld

8. juni 2011

Levi&LilysMor

Altså det sidder lige under brystet , når jeg får avs i maven ligger det ikke helt deroppe Men ja det kan jo ikke være meget andet ellers fejler jeg da noget ...

Anmeld

8. juni 2011

TrineMine86

haii...

Jeg har selv oplevet smerter lige under brystbenet, og da jeg alligevel skulle til læge idag, så hørte jeg lige hvad det kunne være. Lægen mente at det var mavesyre, det ligger oftest lige under brystbenet så måske det er det?

Anmeld

8. juni 2011

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

haii...

Jeg har selv oplevet smerter lige under brystbenet, og da jeg alligevel skulle til læge idag, så hørte jeg lige hvad det kunne være. Lægen mente at det var mavesyre, det ligger oftest lige under brystbenet så måske det er det?

Det kan det så også være, fordi jeg har nogle gange halsbrand... så mavesyren er der da nok af men ikke noget som der er der så ofte og heller ikke så slemt det jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.