Lækkert legetøj til ½ pris :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Mumto3

Krea i Odense lukker åbentbart. Der er en eller anden der har opkøbt hele deres lager af lækkert kvalitetslegetøj, og det bliver nu solgt til ½ pris.

Det ligger i en butik på Fiolstræde i København. Det hele ligger i flyttekasser, og større ting står bare stablet op i kasser oven på hinanden. Så det er en lille smule uoverskueligt.

Vi har været der inde et par gange og fået rigtig mange fed ting til 'ingen penge'.

Hermed er tippet givet videre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

jydeinden

øv en skam det ikke er i århus, for så ville jeg have kigget efter lego, manden her i huset ELSKER lego... men det er så dyrt

Anmeld

7. juni 2011

L.J.L

Mumto3 skriver:

Krea i Odense lukker åbentbart. Der er en eller anden der har opkøbt hele deres lager af lækkert kvalitetslegetøj, og det bliver nu solgt til ½ pris.

Det ligger i en butik på Fiolstræde i København. Det hele ligger i flyttekasser, og større ting står bare stablet op i kasser oven på hinanden. Så det er en lille smule uoverskueligt.

Vi har været der inde et par gange og fået rigtig mange fed ting til 'ingen penge'.

Fedt tak for tippet, heldigt man bor i Kbh

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Mumto3 skriver:

FEDT! Er der meget, el skal man være hurtig?

Anmeld

7. juni 2011

Bshizzle

Ærgeligt lageret ikke blev i Odense da.. for så var jeg da nyserrig ..

Anmeld

7. juni 2011

Mumto3

jydeinden skriver:

øv en skam det ikke er i århus, for så ville jeg have kigget efter lego, manden her i huset ELSKER lego... men det er så dyrt

lego har jeg ikke set noget af, så det behøver du ikke ærger sig over

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Mumto3 skriver:

lego har jeg ikke set noget af, så det behøver du ikke ærger sig over

Hvad er det for ting som er der?

Anmeld

7. juni 2011

Mumto3

CamillaSoefelt skriver:

FEDT! Er der meget, el skal man være hurtig?

jeg var der to gange i sidste uge med 2 dages mellemrum, og jeg kunne ikke 'se' at der var blevet solgt noget på de to dage. Altså selvføleglig er der blevet solgt noget, men jeg tror mange opgiver fordi det virker lidt uoverskueligt når det ikke står fint fremme på hylder, men bare er stablet op oven på hinadne og mindre ting bare ligger i flyttekasser.

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Mumto3 skriver:

jeg var der to gange i sidste uge med 2 dages mellemrum, og jeg kunne ikke 'se' at der var blevet solgt noget på de to dage. Altså selvføleglig er der blevet solgt noget, men jeg tror mange opgiver fordi det virker lidt uoverskueligt når det ikke står fint fremme på hylder, men bare er stablet op oven på hinadne og mindre ting bare ligger i flyttekasser.

Okey

Anmeld

7. juni 2011

Mumto3

CamillaSoefelt skriver:

Hvad er det for ting som er der?

altså jeg er vildt med Haba, og det har de en del af, så vi har købt spil og deres vildt dyre og lækre legemad. Så har vi købt kapla-klodser (som normalt koster 500kr for en pakke, det fik vi lige 2 af) og perler, både store og små og div. spil.

De har også mange 'større' ting som wee-bug (tror jeg det hedder), dukkehuse, legekøkkener, jamen alt muligt! Prøv at kig på Kreas hjemmeside, så kan du se hvad de forhandler.

Der var også vildt meget klæde-ud tøj. Så ærgeligt at jeg ikke ved hvad mine børn skal være til fastelavn til næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.