Min kæreste bor i KBH i en købt lejlighed, og jeg bor i Nordjylland sammen med mit barn i en leje lejlighed hvor jeg også går i skole..
Jeg har dog fundet ud af at jeg kan gøre min uddannelse færdig derovre, og oveni købet 2 S-togs stop fra hans bopæl, og dermed er vi jo egentlig ikke tvunget til at vente 2 år endnu med flyven frem og tilbage inden vi kan flytte sammen, men måske bare ½ år på den måde..
Men mit barn har jo sin far herovre i nordjylland, og h*n er ikke stor nok til at flyve endnu, men må derimod gerne komme med hvad de kalder skilsmissetoget fredag og søndag.. Og ellers kan man jo selv flyve med frem og tilbage..
Kan faderen sige noget til at vi flytter derover?? Kan han få bopælsadressen når han stadig kun har opstartssamvær??
Er der andet jeg ellers skal være opmærksom på ved sådan en flytning??
Jeg har faktisk ikke rigtig noget tilbage her i jylland.. Min familie ser jeg ikke og snakker faktisk heller ikke med dem andet end hvis der sker noget vildt som foreksempel et dødsfald eller en rund fødselsdag.. Jeg flyttede væk fra dem på grund af omsorgssvigt og druk i hjemmet og har derfor kun meget minimal kontakt til dem.. Veninder er der praktisk talt ingen af udover dem jeg snakker med i skolen, fordi jeg nok har isoleret mig lidt for meget så min hverdag handler om skole, hjem og barn og det lader ikke meget fritid tilbage til veninder eller andet..
Jeg er i tvivl.. Min kæreste er i KBH og det er min allerbedste veninde faktisk også (den eneste jeg har som jeg kan snakke med om ALT) jeg kan gøre min uddannelse færdig derovre, min kæreste har en god løn, så økonomien vil også sagtens kunne køre rundt selvom jeg mister ret meget af min su..
Hjælp mig piger, kom lige med jeres ÆRLIGE meninger om det her..
Anmeld