Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg lige brug for at brokke mig lidt!Jeg satte mit vasketøj over, omkring en 17 tiden og da jeg ikke lige havde tid til at hente det kl 18 måtte det jo vente (skal lige siges at vi har fællesvask, der hvor jeg bor) og da jeg fik tid og have puttet min søn, var kl blevet 19.30 og der var mit tøj+babytøjet væk jeg hader sådan noget .. og nu skal jeg bruge penge på nyt tøj, både til ham og jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cilas skriver: Nu har jeg lige brug for at brokke mig lidt!Jeg satte mit vasketøj over, omkring en 17 tiden og da jeg ikke lige havde tid til at hente det kl 18 måtte det jo vente (skal lige siges at vi har fællesvask, der hvor jeg bor) og da jeg fik tid og have puttet min søn, var kl blevet 19.30 og der var mit tøj+babytøjet væk jeg hader sådan noget .. og nu skal jeg bruge penge på nyt tøj, både til ham og jeg
var der sat en ny vask over?
Ka jeg da godt forstå du er skuffet over. Har selv oplevet det samme for mange år siden på min mors fællesvaskeri. Man tror det løgn. Det er bare så ubehageligt..
Er det udlejning? For så ville jeg helt sikkert melde det.
Egentligt er det jo fint nok at det bliver taget ud af maskinen hvis der går for lang tid inden du selv får det taget ud, men så kan man da ligge det i en kurv eller lignende.
Ja en ny vask var sat over, og er også iorden at mit tøj bliver taget ud, er sket før, men det var fuldstændigt væk. Og damen der sad der over, havde ikke set mit vasketøj overhovedt
Mon ikke din indboforsikring dækker det? Det er jo tyveri.
Jeg kan virkelig godt forstå du er rasende, det ville jeg også være!
Loppe skriver: Mon ikke din indboforsikring dækker det? Det er jo tyveri. Jeg kan virkelig godt forstå du er rasende, det ville jeg også være!
Håber jeg den gør. Hader at folk ikke kan kende forskel på DIT og MIT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128