Det kan ikke være rigtigt ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

MortilCilas

Nu har jeg lige brug for at brokke mig lidt!
Jeg satte mit vasketøj over, omkring en 17 tiden og da jeg ikke lige havde tid til at hente det kl 18 måtte det jo vente (skal lige siges at vi har fællesvask, der hvor jeg bor) og da jeg fik tid og have puttet min søn, var kl blevet 19.30 og der var mit tøj+babytøjet væk jeg hader sådan noget .. og nu skal jeg bruge penge på nyt tøj, både til ham og jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

DLM

Cilas skriver:

Jeg satte mit vasketøj over, omkring en 17 tiden og da jeg ikke lige havde tid til at hente det kl 18 måtte det jo vente (skal lige siges at vi har fællesvask, der hvor jeg bor) og da jeg fik tid og have puttet min søn, var kl blevet 19.30 og der var mit tøj+babytøjet væk jeg hader sådan noget .. og nu skal jeg bruge penge på nyt tøj, både til ham og jeg

var der sat en ny vask over?

Anmeld

7. juni 2011

Annette A

Ka jeg da godt forstå du er skuffet over. Har selv oplevet det samme for mange år siden på min mors fællesvaskeri. Man tror det løgn. Det er bare så ubehageligt.. 

Anmeld

7. juni 2011

Silas&Mille

Cilas skriver:

Er det udlejning? For så ville jeg helt sikkert melde det. 

Egentligt er det jo fint nok at det bliver taget ud af maskinen hvis der går for lang tid inden du selv får det taget ud, men så kan man da ligge det i en kurv eller lignende.

Anmeld

8. juni 2011

MortilCilas

Ja en ny vask var sat over, og er også iorden at mit tøj bliver taget ud, er sket før, men det var fuldstændigt væk. Og damen der sad der over, havde ikke set mit vasketøj overhovedt

Anmeld

8. juni 2011

Ina33

Mon ikke din indboforsikring dækker det? Det er jo tyveri.

Jeg kan virkelig godt forstå du er rasende, det ville jeg også være!

Anmeld

8. juni 2011

MortilCilas

Loppe skriver:

Mon ikke din indboforsikring dækker det? Det er jo tyveri.

Jeg kan virkelig godt forstå du er rasende, det ville jeg også være!

Håber jeg den gør.
Hader at folk ikke kan kende forskel på DIT og MIT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.