smerter i underlivet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

tb

hej med jer tøser

Jeg er nu 4+6 og har, synes jeg selv, mange smerter i underlivet.. Det niver, stikker og svier tit.. Er det meget normalt i starten?? Kan ikke huske det  kan måske være fordi det ikke er så længe siden jeg var gravid sidst??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

twinny

det lyder som ligament smerter..

Anmeld

7. juni 2011

Ka+Ma=Be

tb skriver:

hej med jer tøser

Jeg er nu 4+6 og har, synes jeg selv, mange smerter i underlivet.. Det niver, stikker og svier tit.. Er det meget normalt i starten?? Kan ikke huske det  kan måske være fordi det ikke er så længe siden jeg var gravid sidst??

Helt helt normalt! Det oplever de fleste i starten, når det hele skal udvide sig - som Baby-støv skriver, ligementsmerter.

Anmeld

7. juni 2011

tb

Katte87 skriver:

Helt helt normalt! Det oplever de fleste i starten, når det hele skal udvide sig - som Baby-støv skriver, ligementsmerter.

tænkte jeg nok.. Er bare så nervøs.. hehe.. Har os et hårdt belastende arbejde, så det gør det jo heller ikke bedre  men må tage den med ro..

Anmeld

7. juni 2011

Ka+Ma=Be

tb skriver:

tænkte jeg nok.. Er bare så nervøs.. hehe.. Har os et hårdt belastende arbejde, så det gør det jo heller ikke bedre  men må tage den med ro..

Det kan jeg skam godt forstå! Man tænker jo ikke lige umiddelbart at graviditet er lig med smerter i maven

Men det skulle meget gerne gå over og så er det jo bare at lytte til kroppen Specielt hvis du har et hårdt arbejde - slap af og mærk efter.

Anmeld

9. juni 2011

Darling<3

tb skriver:

hej med jer tøser

Hvis jeg var dig ville jeg holde øje med smerte og tegn..

Jeg mistede imorges, havde ingen smerter men blødte meget LIDT igår

Håber din baby bliver inde i maven.

Anmeld

9. juni 2011

tb

Honey's Kone<3 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg holde øje med smerte og tegn..

Jeg mistede imorges, havde ingen smerter men blødte meget LIDT igår

Håber din baby bliver inde i maven.

Er ked af at høre du har mistet  jeg har stadig smerter, men ingen blødning.. Har også kvalme og ømme bryster.. Jeg tager den med ro de næste par dage og ser tiden an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.