Lige et spørgsmål ang køb og salg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

MissGeoh

Hvordan kan det være at folk spørger efter pris osv og siger de lige skal finde ud af om de vil købe eller ej, og så når man skriver så svarer de ikke?!

Jeg synes godt nok bare det er træls.. Hvis jeg ikke vil købe så siger jeg det da istedet for at lade være med at svare..

Jeg har oplevet det et par gange herinde nu, og det er da bare at sige man ikke vil købe hvis det er.. 

IIh.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Magsen

MissGeoh skriver:

Hvordan kan det være at folk spørger efter pris osv og siger de lige skal finde ud af om de vil købe eller ej, og så når man skriver så svarer de ikke?!

Jeg synes godt nok bare det er træls.. Hvis jeg ikke vil købe så siger jeg det da istedet for at lade være med at svare..

Jeg har oplevet det et par gange herinde nu, og det er da bare at sige man ikke vil købe hvis det er.. 

IIh.. :/

Enig - ganske normal høflighed!! 

eller når man skal til at købe en ting, har skrevet om det osv. og sælger så sælger til en anden, lige foran næsen på en  dårlig stil 

Anmeld

7. juni 2011

Frøken J.

Der er sku mange problemer i køb og salg, ikke kun hvad angår købere. Har på det seneste oplevet mange sælgere som har sagt de vil sende så snart jeg har overført, hvis jeg giver besked. Og en uge efter man har skrevet pengene er sendt finde man ud af, at de ikke en gang har gidet checke om betalingen er gået ind, og derfor ikke har sendt varen endnu Ligesom en køber skal sige, hvis der er betalingsproblemer, skal sælge også sige hvis der er problemer med at sende varen. 

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B

Det er bare SÅ dårlig stil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.