Copenhell 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Ox.

Goddag de damer [og herrer] !

Er der nogen af jer smækre mennesker der skal til COPENHELL i år ligesom undertegnede?

Hvis ja, hvem glæder i jer så mest til at se?

www.copenhell.dk

- Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Isabella_mor

ja vi skal

jeg glæder mig til at gense judas priest.. det er sidste chance da de stopper snart... 

og så glæder jeg meg også til at se GWAR  og mayhem.

Anmeld

7. juni 2011

Isabella_mor

og opeth sgu da også... 

Anmeld

7. juni 2011

Ox.

isabellamor skriver:

ja vi skal

jeg glæder mig til at gense judas priest.. det er sidste chance da de stopper snart... 

og så glæder jeg meg også til at se GWAR  og mayhem.

Lækkert, jeg glæder mig helt ekstremt til Judas, har heller ikke oplevet dem Live endnu, Opeth og Gwar også, så er der nogle stykker jeg selvfølgelig har set før en del gange, blandt andet Korn, men det plejer nu heller ikke at være et skidt sceneshow ...

Fredagsprogrammet er helt genialt ... Men er jeg nu ikke i tvivl om det hele bliver, synes det er fedt BFMV blev sidste band, dem har jeg heller ikke oplevet endnu ..

Anmeld

7. juni 2011

Isabella_mor

Ox. skriver:

Lækkert, jeg glæder mig helt ekstremt til Judas, har heller ikke oplevet dem Live endnu, Opeth og Gwar også, så er der nogle stykker jeg selvfølgelig har set før en del gange, blandt andet Korn, men det plejer nu heller ikke at være et skidt sceneshow ...

Fredagsprogrammet er helt genialt ... Men er jeg nu ikke i tvivl om det hele bliver, synes det er fedt BFMV blev sidste band, dem har jeg heller ikke oplevet endnu ..

jeg har set judas priest før. og også nogle af de andre... 

korn osv...  

men ja. det bliver fedt..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.