Htc eller Iphone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Zafir

Har desireHd og er mega glad for den. android er for mega cool og ville aldrig have andet nu. Der var et liv før android og et liv efter...!
Jeg kan dog godt forestille mig et andet mærke end htc, hvis der kommer en anden federe, når den skal skiftes engang.

Men android sparker iPhone af vejen til hver en tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Ka+Ma=Be

Diana... skriver:

Det er også den jeg har hvor længe har du haft den? 

Jeg købte den i september sidste år Er du glad for den eller ej siden du skriver tråden?

Vil dog sige, at man godt kan mærke, at det er en billigere og mere skrabet udgave af desire'en - men derfor er jeg stadig rigtig glad for den

Anmeld

7. juni 2011

Ka+Ma=Be

Zafir skriver:

Har desireHd og er mega glad for den. android er for mega cool og ville aldrig have andet nu. Der var et liv før android og et liv efter...!
Jeg kan dog godt forestille mig et andet mærke end htc, hvis der kommer en anden federe, når den skal skiftes engang.

Men android sparker iPhone af vejen til hver en tid.

Så enig!! Android er simpelthen så genialt! Kommet for at blive

Anmeld

7. juni 2011

lisesp83

Jeg har HTC .. Er super glad for den.

Anmeld

7. juni 2011

Diana...

Katte87 skriver:

Jeg købte den i september sidste år Er du glad for den eller ej siden du skriver tråden?

Vil dog sige, at man godt kan mærke, at det er en billigere og mere skrabet udgave af desire'en - men derfor er jeg stadig rigtig glad for den

Jeg købte min 1 dec. Og har været SÅ glad for den men er begynd at få SÅ mange problemer med den. Prøv at læse på side 2 der en der skrive om nogen af de problemer der er som jeg også har og så lidt flere og det er jeg rigtig træls over. så nu ved jeg ikke om jeg skal have Iphone eller en ny HTC. Hmm bom bom  

Anmeld

7. juni 2011

Ka+Ma=Be

Diana... skriver:

Jeg købte min 1 dec. Og har været SÅ glad for den men er begynd at få SÅ mange problemer med den. Prøv at læse på side 2 der en der skrive om nogen af de problemer der er som jeg også har og så lidt flere og det er jeg rigtig træls over. så nu ved jeg ikke om jeg skal have Iphone eller en ny HTC. Hmm bom bom  

Øv ja, det lyder da super irriterende Jeg har dog ikke selv oplevet nogle af de ting i skriver.

Uden at trashtalke for meget, synes jeg dog også, at jeg har oplevet, at mine venner har haft samme problemer med iphone, som dem i nævner  Det var en af grundene til, at jeg valgte HTC.

Anmeld

7. juni 2011

Diana...

Katte87 skriver:

Øv ja, det lyder da super irriterende Jeg har dog ikke selv oplevet nogle af de ting i skriver.

Uden at trashtalke for meget, synes jeg dog også, at jeg har oplevet, at mine venner har haft samme problemer med iphone, som dem i nævner  Det var en af grundene til, at jeg valgte HTC.

Ja det var faktisk også derfor jeg valgte HTC. Min mand har heller ikke problemer med hans. Det kan være min bare er en mandags model  

Anmeld

7. juni 2011

Ka+Ma=Be

Diana... skriver:

Ja det var faktisk også derfor jeg valgte HTC. Min mand har heller ikke problemer med hans. Det kan være min bare er en mandags model  

Haha, ja det kan jo være Sådan er det vel desværre med alle mærker, mere eller mindre

Men spændende hvad det bliver

Anmeld

7. juni 2011

Juvelen

Sony Ericsson X10 mini

Er super glad for den, især fordi den ikke fylder alverden og den kan det jeg har behov for 

Anmeld

7. juni 2011

TineA

En gang Iphone - altid Iphone!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.