Tracking nummer, specialkøbmanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

SHERO

For pokker, kan se min pakke med kagegrej blev sendt d. 1, og har stadig ikke modtaget den, er der nogen af jer der ved om specialkøbmanden modtager et tracking nr fra postdanmark? eller er det bare tabt tur?

Simpelthen så surt når man har købt for næsten 800 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

M.O.A.R.

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til Specialkøbmanden og høre dem ad først.. Derefter ringe til Post Danmark, med evt. tracking nummer, og hvis det er gået tabt, må Post DK vel stå til regnskab for det der er gået tabt... Specialkøbmanden kan jo dokumentere de ting der skulle være sendt afsted til dig..

Håber du får din pakke

Anmeld

7. juni 2011

Den lykkelige

Årh er SÅ irriteret på specialkøbmanden pt..

Bestilte for 900 kr kageting og scrapbog's halløj.. der gik næsten 3 uger, hvor jeg rykkede flere gange..

Nu har jeg bestilt for en uge siden og det stadig ikke sendt

Håber dit kommer frem..

Anmeld

9. juni 2011

SHERO

MaleneF skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til Specialkøbmanden og høre dem ad først.. Derefter ringe til Post Danmark, med evt. tracking nummer, og hvis det er gået tabt, må Post DK vel stå til regnskab for det der er gået tabt... Specialkøbmanden kan jo dokumentere de ting der skulle være sendt afsted til dig..

Håber du får din pakke

Skal de også det når pakken ikke er sendt forsikret?
Det plejer jeg ellers altid at gøre når værdien er over 200 kr, men den mulighed findes bare ikke ved specialkøbmanden....

Anmeld

9. juni 2011

Anasmor

Anmeld

10. juni 2011

Laila T

plejer man ikke at kunne gå ind på sin egen side hos sp og følge sin ordre.. nu er det godt nok lang tid siden jeg har købt over nettet hos dem. men der plejer at være "følg min ordre" der inde.

Anmeld

10. juni 2011

SHERO

Laila T skriver:

plejer man ikke at kunne gå ind på sin egen side hos sp og følge sin ordre.. nu er det godt nok lang tid siden jeg har købt over nettet hos dem. men der plejer at være "følg min ordre" der inde.

Johh, men der står den som afsendt, har mailet med dem, og fået er pakke nr, men den er åbenbart ikke blevet indleveret på posthuset efter postbudet har meldt den til senere afhentning... Så er sku bange for den er blevet napset af nogen...

Anmeld

10. juni 2011

Laila T

synes det er postdk. som er irreterende... har selv sendt en del pakker gennem tiden og det er som om at det tracking system ikke bliver fulgt til dørs.. synes jo de burde opdatere deres system jævnligt så man kan se hvor sin dyrt købte pakkelabel er henne i verden, det er jo ikke billigt at sende pakke post mere. tilgengæld skal man selv hente den på posthuset

Anmeld

11. juni 2011

SHERO

Laila T skriver:

synes det er postdk. som er irreterende... har selv sendt en del pakker gennem tiden og det er som om at det tracking system ikke bliver fulgt til dørs.. synes jo de burde opdatere deres system jævnligt så man kan se hvor sin dyrt købte pakkelabel er henne i verden, det er jo ikke billigt at sende pakke post mere. tilgengæld skal man selv hente den på posthuset

De fandt den i går, Specialkøbmanden havde skrevet et forkert husnr på, så derfor posten ikke havde været her, og de ikke fandt den der nede.... Endte ellers med at tage ud i specialkøbmanden for at købe det vigtigeste men fondant var udsolgt, så ringede de heldigvis fra posthuset en time senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.