Hovedpine!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Ayasmor

Happiness skriver:

Har godt tænkt tanken, men synes ikke jeg har overdrevet meget væske i kroppen. Så tror ikke at det er det. Men tager nok et smut forbi lægen imorgen, hvis det skulle fortsætte.

Nu har jeg taget et par panodiler for en time siden, og det holder det nogenlunde nede.

Iprener har jeg hørt at man ikke må tage?

Ipren indeholder acetylsalicsylsyre, som er blodfortyndende. Dosis i Ipren er dog meget lav, men den er der. Derfor skal man være påpasselige med Ipren under graviditet, og andre smertestillende med samme stof i indhold (ex. ibuprofen, ibumetin, kodymagnyler). Jeg ville så vidt muligt holde mig til smertestillende med paracetamol som virkestof (ex. Pinex, panodil, pamol), og ellers så kontakt din egen læge. Også mhp. symptomer på SSF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Hej

Er ved at blive sindsyg... Er nu på andet døgn med hovedpine, og den bliver bare værre og værre her til aften.

Synes jeg drikker masser af væske, men det hjælper bare ikke

Det er sikkert pga varmen, siden det har stået på siden igår formiddags. Men plejer bare sjællent at have hovedpine, og har stort set ikke haft det under min graviditet.

Er ikke meget for at tage panodiler, men der er ikke så meget andet for når man ikke kan holde ud at være nogen steder

Hvad med jer, har I haft hovedpine i de her varme dage?

Jeg har ikke lige haft det i de her varme dage... Da det var køligere, kunne jeg have hovedpine i op til flere dage af gangen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.