En fra HK!!???? hjællllp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Chris86

Skal lige ha besvaret et spørsmål ang. barsel..... :/

Der er jo kommet to ekstra uger på - dejligt!
MEN nu siger min chef så, at jeg godt kan holde de to ekstra uger, men får samme "løn" som hvis jeg ik holdte dem...

Så koster det mig jo bare penge... kan det passe?? for så der da ik meget point i at få to uger ekstra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Chris86

Slet ingen?

Anmeld

8. juni 2011

SaraLM

Ring til HK - men for mig lyder det da ikke som om du mister på det hvis du får det samme for at gå hjemme 2 uger ekstra som hvis du vælger at arbejde?

Ellers forstår jeg ikke din forklaring

Anmeld

8. juni 2011

Chris86

Nej er vist lidt svær at forstå
Den løn jeg sku ha haft på de 46 uger får jeg fordelt ud på de 48, altså den samme sum løn ved at gå hjemme 46 eller 48...

Sidst jeg snakkede med Hk ang. barsel forklarede hun i et væk og forstod ik en hujende fis af det, så det gider jeg ik

Anmeld

8. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Chris86 skriver:

Nej er vist lidt svær at forstå
Den løn jeg sku ha haft på de 46 uger får jeg fordelt ud på de 48, altså den samme sum løn ved at gå hjemme 46 eller 48...

Sidst jeg snakkede med Hk ang. barsel forklarede hun i et væk og forstod ik en hujende fis af det, så det gider jeg ik

jamen det er nok det eneste sted du kan få svaret korrekt jo....

som det hele tiden har været, kan man forlænge sin barsel, men man får ikke ekstra penge... Så ja, lønnen/barselsdagpengene strækkes så to uger længere

Anmeld

8. juni 2011

Chris86

Ja det var jeg klar over, MEN nu er de to ekstra jo noget Hk har skaffet her slut sidste år, så troede sådan set at der fulgte "løn" med Skidt, tror på hva min chef sir og dropper de to uger ekstra....

Anmeld

8. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Chris86 skriver:

Ja det var jeg klar over, MEN nu er de to ekstra jo noget Hk har skaffet her slut sidste år, så troede sådan set at der fulgte "løn" med Skidt, tror på hva min chef sir og dropper de to uger ekstra....

men det er jo det du helt konkret skal ringe og høre om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.